Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 1!

Linus var ok när låten kom igång till trots det konstiga uttalet

Säger han inte bröder?
jag tyckte inte att det gick att göra vad han sjöng, man kunde nästan möjligen lista ut att det var bröder när det skulle rimma på blöder - som inte heller uttalades särskilt tydligt...

Dagens tips: Text-tv textar alla låtar. Jag har alltid den på, så jag får se exakt hur dåliga texterna är!

So far gillar jag Yohio bäst, efter det var det nåt plopp plopp nånting som kändes jag hört miljoner gånger förr och sen en typisk Kjempe-låt *suck* som man också hört förut.

/Lavinia

Jag har inte hört honom tidigare så har väl kanske inget att jämföra med :p

Ja början var lite stel, men vem hade inte varit det på en så stor scen? :p men när han väl kom igång så var den bra :D.

Alltså, det här tog mig typ tillbaka till när jag var liten och Linda Bengtzing var en av de stora mello-artisterna :D

Jag har inte hört honom tidigare så har väl kanske inget att jämföra med :p

Aha, jag har ju följt honom på FB så har hört en del. Men visst var låten okej när den kom igång, men jag tycker ändå att han kunde gjort den betydligt bättre.

Knapp

Nuvarande låt var iaf uppiggande och medryckande:p

HJäälp!!

Vem 17 har bestämt att hon ska ha DET DÄR på sig?? Och VEM tyckte att det är ok med rim på rim på rim??? casanova/gudagåva..

Men låten är iaf lite poppig eller nåt sånt. (japp jag är officiellt lastgammal)

/Lavinia

"Men vi kan säkert hitta nått bra hotell i naaaatt" *fladder fladder med stripdräktsfransarna*

ni får väl chatta med henne - kan man ju visst göra - och fråga hur hon tänkte där...

Jag lätt inte ens märke till låten, lät lite schlager aktigt men inget speciellt...

KL

Jag tror jag ska hålla för öronen under denna låt. Han sjunger ju falskt??

Liknande trådar

Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 854
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 282
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 123
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 596
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV