Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Tror ni på medium så sådant?
Tror ni på medium så sådant? Som att tex någon kan göra så att man får kontakt med dom efterlevande när man dör? Jag skulle haft så mycket att säga tror jag. Men det kanske bara är bluff allt sådant.
Det ska jag kolla upp.Nej. Det är bluff i bästa fall och bedrägeri i värsta fall. De trick och knep som används är fullt möjliga att lära sig för vem som helst. Derren Brown är en bra googling för den som vill se någon "göra det omöjliga" utan några som helst magiska krafter.
Nej.Tror ni på medium så sådant? Som att tex någon kan göra så att man får kontakt med dom efterlevande när man dör? Jag skulle haft så mycket att säga tror jag. Men det kanske bara är bluff allt sådant.
Jag tänker lite så att dom efterlevande ska få svar dom undrar över, liksom klarlägga saker och ting.Nej.
Tycker man kan lägga de pengarna på att sorgebearbeta med en terapeut och få hjälp med att komma tillrätta med de känslor och tankar man försöker hantera via ett medium på ett tryggt och konstruktivt sätt istället. Det betyder inte att man inte får lov att ha en spirituell dimension till sin upplevelse. Den är ens egen, liksom, och så länge det inte är något skadligt skulle nog ingen terapeut missunna en den heller.
Men jag tycker det är förkastligt att tjäna pengar på folks sorg på det sättet som medium gör. Tycker djurmedium är lika oansvariga.
Fast det är inte på riktigt. Det är inga svar. Det är hittepå och lurendrejeri.Jag tänker lite så att dom efterlevande ska få svar dom undrar över, liksom klarlägga saker och ting.
Det är underhållande videos, men jag är rätt säker på att även den snubben avslöjats som en scam. Sedan kan man ju titta och fundera och känna på olika sätt ändå!Har tittat mycket på han Tyler Henry och det verkar så genuint och äkta.. men det kanske det inte är. Hade varit en liten trygghet tycker jag.
Jag tänker lite så att dom efterlevande ska få svar dom undrar över, liksom klarlägga saker och ting.
här är en video hur det går tillTror ni på medium så sådant? Som att tex någon kan göra så att man får kontakt med dom efterlevande när man dör? Jag skulle haft så mycket att säga tror jag. Men det kanske bara är bluff allt sådant.