Ok, ny har vi ett nytt (för tråden) påstående, taget ur luften, inte beskrivet, och uppbyggt av extremhögern, som behöver bemötas seriöst.
Det här förstår jag inte riktigt. Påstår du att jag tillhör extremhögern?
Kan du börja med att ge några exempel på denna vänstervridna public service?
Och några källor för att belägga ditt påstående?
Normalt så ges det en balanserad syn på det mesta, och "bägge" sidor får komma till tals.
Det räcker att kolla videon, intervjun med Janne Josefsson, i inlägg #50 så ser du ju att så inte är fallet.
De flesta som på ett aggressivt sätt pratar om Public Service:s politisering och att det skulle bedrivas vänsterpropaganda, är endera representanter för en yttersta höger, som absolut inte vill bli granskade, eller sådana som helt enkelt inte vill ha ett fritt medialandskap.
Nu är jag ju inte särskilt aggressiv utan påtalade endast att public service inte är särskilt opartisk i mitt tycke och att jag inte vill lägga mer av mina skattepengar på dem då de är vänstervinklade.
Du kommer med rätt så grova påståenden om mig som person också tycker jag. Du får gärna be om ursäkt för det då jag varken är någon extremhöger eller någon som inte vill ha ett fritt medielandskap - tvärtom, jag vill ha den helt opolitiserad, vilket den inte är nu.