Mayalv
Trådstartare
Nu behöver jag era tips. Jag kan INTE bara gilla läget och vänta längre, jag får panik! Jag kan inte andas, jag får inte sova, jag kan inte ens vila.. Jag använder nässpray trots man säger att det inte är optimalt, detta hjälper i ca 10 min innan jag är lika täppt igen (har använt det i 3 dagar nu när jag inte står ut längre). Det har varit så illa i 8 dagar och det finns ingen ljusning, jag blir snarare bara allt mer täppt.
Foglossningen som gör att jag knappt kan röra mig är inte hälften så hemsk som att jag inte kan andas!
Saltösning = blir bara värre
Skölja med vatten med ngn kanna= Hjälper inte
Sova sittandes =hjälper inte, lika täppt oavsett
Vad får man göra när man är gravid? Vad kan man äta som kan hjälpa mot förkylningen? Det låter fjantigt men jag orkar inte vara vaken längre... Å börjar inte förkylningen backa så kommer jag inte heller få sova.
Foglossningen som gör att jag knappt kan röra mig är inte hälften så hemsk som att jag inte kan andas!
Saltösning = blir bara värre
Skölja med vatten med ngn kanna= Hjälper inte
Sova sittandes =hjälper inte, lika täppt oavsett
Vad får man göra när man är gravid? Vad kan man äta som kan hjälpa mot förkylningen? Det låter fjantigt men jag orkar inte vara vaken längre... Å börjar inte förkylningen backa så kommer jag inte heller få sova.