Masked singer 2025

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 020
Lite clueless på bläckfisken. Skulle kunna vara Jonathan Åvig och David Hellman. Men har inget mer att gå på än att det var en boll, nät på en strand och att det kan vara två i dräkten
Efter att ha sett trailern inför programmet fick jag för mig att bläckfisken skulle kunna vara rullstolsburne äventyraren Adam Andersson. Jag tänker att MS skulle kunna vara en utmaning han gärna nappat på, och en rullstol kan rymmas under bläckfisken.
Tyvärr så föll det nog på att det ser ut som att några ben rörs där under. Och ev är flera personer i masken.
Synd, det hade varit kul om det var AA.

Efter att ha sett trailern inför programmet fick jag för mig att bläckfisken skulle kunna vara rullstolsburne äventyraren Adam Andersson. Jag tänker att MS skulle kunna vara en utmaning han gärna nappat på, och en rullstol kan rymmas under bläckfisken.
Tyvärr så föll det nog på att det ser ut som att några ben rörs där under. Och ev är flera personer i masken.
Synd, det hade varit kul om det var AA.
Aron menar du?

Glödlampan tror jag kan vara Anja Pärsson. Svänglgt liv, OS m.m. Men det jag inte får ihop med heyär ständig tvåa efter The king. Kanske om det är en anspelning på Pernilla Wiberg eventuellt. Är övertygad om att det är en vinteridrottare iallafall någon av våra stora stjärnor inom skidsporten.
Först tänkte jag att det var Jens Byggmark (ständig två efter Myhrer som var älgen- skogens konung i tidigare säsong). Fanns ju mycket som stämde på honom.
Blev lite osäker av rösten då hen låter som en tjej men det finns ju killar som kan sjunga så och han har ju ingen tydlig basröst.

Annars kanske det kan vara Frida Hansdotter?

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla... 7 8 9
Svar
174
· Visningar
7 469
Senast: BernT
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 470
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade... 2
Svar
38
· Visningar
4 515
Senast: Badger
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 016
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka