Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men som sagt var så tror jag inte alla på att man kan ha sadelutprövning via bukefalos.
Har varit inne på Childericen, väldigt skön sadel, men den är lite för låst och sen går bommen inte att ändra och då är det uteslutet att köpa en sådan..
jag svarar Hon hade en stubben avalon.32 i bom. bommen gick av och hon köpte en globus clic 34 MEN då var hästen mager som tusan ...så fick hon tillslut tillbaka hullet och blev RUND över ryggen...Sadeln glider fram direkt hästen börjar röra sig...manken är lika bred som min friesers..kanske något pyttelite högre..Har gjort en ryggprofil på henne och hon är exakt som zorro det övre måttet och något mindre det nedre måttet....Rak rygg...har sagt att hon ska prova en FB, Albion ,Passier, M&N mfl eller en vidare globus...nu ska hon låna hem en pfiff amaretto...
Men säg inte så Har bara haft den ett halvår ju
Men du har troligtvis rätt, passargör den ju inte.
Den låg still i början
Tycker den ser ut att trycka fram men får ändå in en hand mellan sadel och häst (med pad+filt alltså)
Måste bara komma in med en liten sur kommentar här också i sadel snacket
Varför!? Sätter inte dom lite kändare märkena som t.ex Zaldi och Prestige ut priserna på sadlarna på sina hemsidor?
Det är ju helt absurt om ni frågar mig Här sitter man och kollar sadel men har bara en speciell budget att hålla, hur ska man kunna hålla den om man inte ens vet pris ¨på sadel j****n..
kort och gott som rubriken lyder..
Hur tycker ni att den här sadeln ligger?
http://www.pixbox.se/pic_show_id6709471.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id6709470.html
Det jag kan tycka är att den glappar lite i bakvalven men det skulle ju gå åtgärda med en pad
Någon som har tips på en hoppsadel och en dressyrsadel till en d-ponny som knappt har någon manke samt är kraftig i kroppstypen? Har problem med att sadlarna åker från sida till sida