Man vet att man börjar bli gammal när …

Jämnåriga har barn som är 20 år. :cautious:

Ens syskonbarn är i trettioårsåldern. :eek:



Fyll på med mer!
Jag tyckte det räckte att systerdottern fyllde 18 och nu har körkort. Även om jag inte känner mig gammal i sak. För en del av er är väl en - 81:a bara barnet 😇.

En till då:
När man "räknar ut hur många år man ridit.
I mitt fall över 30.. En del av er lär ha mer.
 
När jag hör mig själv klaga över höftsmärtor och artrit 😜 Det första jag utbrister när jag går upp på morgonen är ”Aj min rygg”.

Också, när man tränar/motionerar inte för att bli fit och snygg utan för att hålla igång kroppen och bromsa förfallet. För vem bryr sig om hur man ser ut ändå...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 574
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
945
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
716
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp