Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns låååångt kvar trots att det strax är v 30
Nu är jag inte orolig men tyvärr fysiskt trött så det blev vila under helgen då jag hellre ville fixa och städa här hemma. Sambon kan ju inte göra allt, tiden räcker inte och det är frustrerande att inte kunna samarbeta som vi gjorde förut. Det känns som att jag sviker och är lat, fast jag vet att det egentligen inte är så och sambon stöttar allt han kan.
Hmm ja 10 veckor är en kort och lååång tid. Vad tycker du om BF dagen? bra/dåliga argument..
Min underbara hjälpsamma sambo vill gärna ha barn född 2011 egentligen...tror dock det blir som beräknat...
När har du tänkt sluta jobba?
Jo, jag har förstått att det är normalt att bli så här och det är samma för mig. Jag tycker om att jobba tillsammans med sambon här hemma. Se att det blir förändringar, att vi tillsammans strävar åt samma håll. Nu känns det mest som att jag lägger krokben för att vi ska få igenom våra projekt. Känsla och logik hänger inte ihop i såna här situationer.
En del projekt beror helt på att familjen utökas så det går inte att slippa undan dem. Vi bor trångt och måste göra om massor för att liten ska få plats med barnvagn, kläder, sovplats osv osv...