Mammig bebis

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jamtland

Trådstartare
Jag trodde faktiskt att det skulle ta längre tid innan Stina blev mammig, men inte då. För en dryg vecka sedan blev alla utom mamma ointressanta och jag "får" absolut inte lämna henne någonstans (om hon inte är nyäten, nybytt, nysoven och på strålande humör:D :crazy: ) för då kommer krokodiltårarna som på beställning.

Hur länge brukar perioderna hålla i sig?

Jenny
 
Sv: Mammig bebis

några år??? :angel: :D
Emma är 14 månader och fortfarande mycket mammig - i alla fall när jag är är inom synhåll så duger bara mamma... är jag i ett annat rum så går det jättebra med pappa
 
Sv: Mammig bebis

I en evighet :angel: Min minsta är sån fortfarande, hon är snart 19 månader :crazy: De andra var aldrig särskilt mammiga så lillan har tagit deras delar också tror jag.
 
Sv: Mammig bebis

Jag har också märkt att Sara har blivit mammig. Sitter hon hos pappa kollar hon på mig hela tiden (rätt knäckande för honom). Dock har hon inte börjat gråta hos nån annan i alla fall.
 
Sv: Mammig bebis

Mer än 2 år i alla fall... men det går i perioder. Dock går det i de allra flesta fall bra att lämna, men det märks när jag kommer hem att det behövs "tas igen" tid.

Det som tydligt märks vid den här åldern är att ju mer tid barnen får med någon annan, destå mer vill de vara med den personen.
 
Sv: Mammig bebis

Min kille hade en sån period runt 5 mån, jättejobbigt att gå hemifrån och lämna kvar en gråtande bebis, men som tur var gick det över efter ett par veckor. Nu är det mest pappa som gäller.
 
Sv: Mammig bebis

Jag inväntar fortfarande att de perioderna skall komma,Hampe är 9 månader och bara mammig när han är trött eller sjuk...Annars bara älskar han nya människor och kommer det någon kan jag (mamma) slänga mig i väggen,för nya människor är så sååå spännande...Konstigt barn är han :crazy:
 
Sv: Mammig bebis

Dominic är 16 månader och har aldrig varit mammig trots att jag har varit ensamsstående sen juli -05.

Har jag bara haft tur?? :angel:
 
Sv: Mammig bebis

Det är ju gott om de inte är det...Alla säger att det kommer snart och att alla barn är mer eller mindre mammiga,men då kanske det inte behöver märkas speciellt mycket,vore ju skönt om det iaf inte blir för mycket...
 
Sv: Mammig bebis

Zaria skrev:
Jag inväntar fortfarande att de perioderna skall komma,Hampe är 9 månader och bara mammig när han är trött eller sjuk...Annars bara älskar han nya människor och kommer det någon kan jag (mamma) slänga mig i väggen,för nya människor är så sååå spännande...Konstigt barn är han :crazy:

Kanske får du vänta lika länge som mig? ;) Precis så var det med min äldsta... Han blir sex år i sommar och har inte blivit mammig än. Mellantjejen var inte särskilt mammig, en mycket kort period när hon var runt året bara. Så lillan har blivit mammig för alla tre tror jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 150
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 111
Senast: Amk
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 428
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 793
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Senast tagna bilden XV
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp