Jag tittade bara in här igen, för att titta på bilderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet jag att det är fritt fram! (you may regret it )Caramia känns mer italienskt eller nått, men irländska kan funka. Måste fundera lite på det. Fortsätt gärna lägga in om du hittar fler. Gillar konstiga namn, så det är bra!
Om jag var en kattjuv (vilket jag verkligen inte är ) skulle du behöva räkna Malla varje dag
Lilaspotted och vit hona, minstingen i kullen
Svartvit hane
Lilaspotted och vit hane
Brunspotted och vit hane
Blåspotted och vit hona
Svartvit hona
Om jag var en kattjuv (vilket jag verkligen inte är ) skulle du behöva räkna Malla varje dag
Svartvita honan
Jösses vilka sötnosar.
Dum fråga men har noll koll. Vad är det för ras du har?
Meeeeer bilder!!! Meeeeer!!!!!
(@MissFideli Du vet väl att hur många bilder du än lägger upp så blir det aldrig tillräckligt? )
Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)
Meeeeer bilder!!! Meeeeer!!!!!
(@MissFideli Du vet väl att hur många bilder du än lägger upp så blir det aldrig tillräckligt? )
Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)
Vänta bara, snart är du fast när Bonnies fyra ungar kommer också
@MissFideli: Jag tror det blir samma fördelning, två av varje
Plus att jag är lite lätt kär i hanen med svart fläck på nosen