Mallas och Bonnies barntråd

Igår var det flyttdags. Bolådan var för stor, det ska vara litet och mysigt! Underklädeslådan! tyckte Malla. Nej! tyckte matte. Letade fram igloon hon ville ha sist och lade ungarna i den. Japp, perfekt! tyckte Malla.
10484926_10152725095121158_2064818537810777844_n_zpsxbq3ijmk.jpg

Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här:confused: Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden:cry::love:
(Syrran har en såndär liten Abbessinier, den är okej)

Alltså en dag hängde jag i fälttävlanstråden, och nu är jag här:confused: Jag gillar inte ens katter, men dessa var ju på nåt sätt specialfall med tanke på bakgrunden:cry::love:

Vänta bara, snart är du fast när Bonnies fyra ungar kommer också :sneaky:

@MissFideli: Jag tror det blir samma fördelning, två av varje :)

Plus att jag är lite lätt kär i hanen med svart fläck på nosen :o

Meeeeer bilder!!! Meeeeer!!!!!

:D

(@MissFideli Du vet väl att hur många bilder du än lägger upp så blir det aldrig tillräckligt? :sneaky:)

Jag börjar ana ;) Ska se vad jag kan göra idag. Nu innan dom öppnat ögonen är dom ju inte så jättekul att fota. Men idag hade jag hällt upp ny mat åt de vuxna och tydligen luktade det vääääldigt gott om mina händer, för ungarna var på mig direkt :love: :love: Annars är det mest väs när jag stoppar ner handen :o

Öhm, förlåt? :devil: :love:
Terese tävlade ju fälttävlan tidigare, så lite rätt blev det ju :)
Jag ska hälsa hund... katterna från dig ;)

Vänta bara, snart är du fast när Bonnies fyra ungar kommer också :sneaky:

@MissFideli: Jag tror det blir samma fördelning, två av varje :)

Plus att jag är lite lätt kär i hanen med svart fläck på nosen :o

Hon är faktiskt ganska rund nu, så risken finns ju att det blir 4. Stackarn är jättestressad, hoppas hon får sina bebisar snart så hon får nått att göra :(
Jag är också kär i honom! Fast jag är ju kär i alla, men jag är ju lite galen i nosfläckar, så.... :meh:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 343
Senast: Gabby_Ossi
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 472
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 772
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar