Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så det var ni som stal den sötnosen Kul att få följa honom här, han är så himla sötHär hemma kommer veckorna gå sååååå sakta nu... Vi har nämligen bestämt att Connor ska bli lillebror till Bellis här hemma
Hade inga tillräckligt djupa fickor!
Men det göööör inget, för vi gick därifrån med stora flin - det var som att få en rejäl spruta full med happyhappydrogs
Har aldrig mött så smååååå puttenuttar Jag satt mest tyst pga jag var alltför upptagen för att glo på ungarna Men hjälp, vad söta de var - och fulla med bus! Nästan så att jag tyckte synd om MissFideli som får dras med dem .. nästan alltså
Försökte ta bilder men nepp, anade inte hur rörliga de där små busarna är Men jag lyckades filma!
Säg till om du inte vill ha filmen ute @MissFideli (i den nya mobilen går det inte att länka till personer längre) men jag tror att jag fixat så bara personer som har länken kan se den
Och ja, Alice stirrade på mig som om jag hade bedragit henne när jag kom hem
Just nu ligger han på ryggstödet bakom mig och sussarÅh, där låg min älskling o busade!!!
Alltså Cameron
Förbannade man som menar att det räcker med två katter