@Prosit Vilka underbara bilder! Du har verkligen fångat dem i rätt sekund. Den första lilla pösmunken vill jag kidnappa. Ja, egentligen allihop! @MissFideli Så underbara de är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Cameron
Förbannade man som menar att det räcker med två katter
Men alltså..det beror väl lite på hur man räknar.
VEM har sagt man måste summera det hela? 1 katt, 1 katt o så en till katt. Det blir 1 katt.
Men alltså..det beror väl lite på hur man räknar.
VEM har sagt man måste summera det hela? 1 katt, 1 katt o så en till katt. Det blir 1 katt.
Och eftersom jag redan har denna tråden och även om det inte är ett barn till Malla eller Bonnie, så kan jag ju fortsätta här ändå. Seven, devon rexen som jag köpt, har gjort en makeover
Den med svart fläck utvecklades tyvärr åt fel håll, så vi har bytt.
Det här är då Seven.2
Ha ha ha! Vilken skön bildOch eftersom jag redan har denna tråden och även om det inte är ett barn till Malla eller Bonnie, så kan jag ju fortsätta här ändå. Seven, devon rexen som jag köpt, har gjort en makeover
Det här är då Seven.2
Bakfötterna upp i vädretOch eftersom jag redan har denna tråden och även om det inte är ett barn till Malla eller Bonnie, så kan jag ju fortsätta här ändå. Seven, devon rexen som jag köpt, har gjort en makeover
Det här är då Seven.2
Exakt, 1 upphöjt till 1 liksom
Jamen precis! Det är ju ändå bara en av varje! Summerar man mina så är dom ju 12.
Men jag har ju bara
1 Malla
1 Bonnie
1 Chloe
osv...
Connor och Daphne alltså
Langa hit ett datum och tid så kommer jag och räddar dig från busiga kattungar
Min mamma vill också gosa kattungar går det bra imorgon kväll?Är upptagen på onsdag, resten av kvällarna går bra! Eller imorgon på dagen om du vill.
Min mamma vill också gosa kattungar går det bra imorgon kväll?