Våga inte glömmaNej, imorgon. Det var märkt när jag kom hem och det blir inget bra att ta bild med blixt känner jag. Så jag fixar imorgon!
Vill se dom små liven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våga inte glömmaNej, imorgon. Det var märkt när jag kom hem och det blir inget bra att ta bild med blixt känner jag. Så jag fixar imorgon!
Bäst för digNej, imorgon. Det var mörkt när jag kom hem och det blir inget bra att ta bild med blixt känner jag. Så jag fixar imorgon!
Lite oväntat så kom det 6 bebisar idag
3 honor och 3 hanar
Jag trodde absolut inte hon skulle föda idag, så jag gick på bio. Och väl hemma hade 4 st redan kommit Allt gick prima bra, hon är så duktig min tjej! Bra vikter och dom ser bra ut allihopa. Jättekul!!
Bonnie tycker dom är jätteläskiga! Lite fascinerande, men jätteläskiga. Morr och fräs. Och jättesvartis, släpper mig inte långt bort. Gumsan. Torsdag är det dag 65 för henne.
Åh så fina! Mycket vitt, var det väntat?
Tack
Ja, pappan är homozygot för vitfläcksanlaget, så jag visste att alla skulle få vita fläckar. Hade hoppats på mer, men 3 av dom är i alla fall i klart utställningsskick och en till precis på gränsen.
Halledudane då.
Visst hette Thereses kattuppfödning Palace & Main? Var det en kentreferens? Jag har något svagt minne av att du funderat på att döpa ungarna för att hedra henne och jag kan i sådana fall tipsa om namn. T.ex. Isola...
Och ja, jag tror att du tittar på dem hela tiden
Ååh Vad söta å så yttepyttesmå
Är nyfiken, är de med mera eller mindre vitt i utställningsskick eller tittar du på mönstren?
Haha, ja, det var Kent hon hade i huvudet. Bonnies pappa heter Sami av en anledning Isola är ju din kisses namn, kan vi inte sno heller
Dom kommer troligen döpas på C och D (Mallas kull är C) och namnen får bara vara 7 bokstäver långa eftersom dom ska ha 2 stamnamn. Har bestämt mig för att ha med orginalstamnamnet i namnet, trots att det blir mina uppfödningar. Så dom kommer heta typ
S*Lisuanto's Darcie by Palace&Main's