MissFideli
Trådstartare
Du får väl köpa en själv och kalla den för Isola Smidigt, ett namn, båda kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhå vad intressant! Så om en britt har något vitt så "ska" de ha under 50% vitt, om jag förstått rätt? Total amatör häråt så jag är bara nyfiken!Ja, en britt ska helst ha upp till 50 % för att vara i bra utställningsskick. Och det är det nog 3 eller kanske t.o.m 4 som klarar. Sen kan det gå bra ändå, så det är inte spikat så!
Jag blir också sugenHar du någon som inte är tingad?
Skämtåsido, tror det blir svårt att få med sambon på kattungetåget med en unge på väg...
Åhå vad intressant! Så om en britt har något vitt så "ska" de ha under 50% vitt, om jag förstått rätt? Total amatör häråt så jag är bara nyfiken!
Gillade verkligen de sista namnen!Kan ni visst det. Åh, finns ju massor med fina kentrelaterade namn! Ansgar, Evelyne, Bianca, Isola, Frank (nåja, kanske inte jättefint ), Michael Caine nämns ju i låten "Palace & Main", Sundance Kid är ju typ ett namn, Elvis, Romeo, Jesus ( )...
Har du någon som inte är tingad?
Skämtåsido, tror det blir svårt att få med sambon på kattungetåget med en unge på väg...
Gillade verkligen de sista namnen!
Japp, det har jag Ska inte sambon ha en egen bebis att ta hand om då? Så ni slipper slåss om den du bär på?
Det är ju han som ska vara föräldraledig första åtta månaderna så egentligen är det ju jag som behöver en egen bäbis. Alltså, det där föll ju på plats av sig själv!
Dom kommer troligen döpas på C och D (Mallas kull är C) och namnen får bara vara 7 bokstäver långa eftersom dom ska ha 2 stamnamn. Har bestämt mig för att ha med orginalstamnamnet i namnet, trots att det blir mina uppfödningar. Så dom kommer heta typ
S*Lisuanto's Darcie by Palace&Main's
Och döper den andra brorsan till Heroin?Extra kul är det om man vet att "Jesus, han har kickat heroin...".
Åh har du redan så många tingade?Japp, det har jag Ska inte sambon ha en egen bebis att ta hand om då? Så ni slipper slåss om den du bär på?
Aha! Ja då lät det lite rimligare Då räknas de som fläckiga? Finns alltså inte de där vanliga en färg med lite vitt (kostymfärgat kallar jag det men det är nog inte korrekt ) inom rasen?Nej, jag skrev fel. Över 50%vitt. Och det ska synas från alla håll.
Aha! Ja då lät det lite rimligare Då räknas de som fläckiga? Finns alltså inte de där vanliga en färg med lite vitt (kostymfärgat kallar jag det men det är nog inte korrekt ) inom rasen?
Vad fint!
Jag vet inte, något säger mig att det behövs lite mer bilder i tråden det känns som om det varit lite väl mycket text nu
Plus att verkar Bonnie vilja visa upp sina avkommor eller är det lugnt där? @MissFideli? Det är ju några dagar kvar. Kommer inte ihåg, hur låg Malla till med sin första kull, tidig eller sen?
Åh har du redan så många tingade?
(... Kanske lika bra för min egen del, så jag inte blir sugen )
Det är ju hennes kullar egentligen. Och hon ville ju att mitt stamnamn skulle finnas med på dom som föddes hos mig, så Bonnie heter S*Palace&Main's Bonnie by Lisuanto's. Nått minne måste ju finnas med och jag fick det här tipset av en uppfödarkollega. Perfekt ju! Så så får det bli.