Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jättefin! Tänk vad många det är som klarar sig utan bristningar =)

Magen din har definitivt sjunkit, det är bra =)

//Julia

Jag har knappt vågat jämföra bilderna i rädsla för att den inte sjunkit men jag tror den har börjat sänka sig lite iaf! Känner mig stor som ett hus och vaggar fram som på amerikansk film. :D

Calazirya;
Tack (både för mage- och väggkommentar). :)
Jo, navelpiercin it was.. nu är det tre navlar... Ser verkligen helmupp ut!!
Väggen är målad, kalkerat mönster och OH-apparat. :)

Freyja_bus;
Ja, jag är helt imponerad, jag tror inte jag fått en enda bristning någonstans faktiskt! Mer än naveln som som sagt inte ser riktigt klok ut, men det är ju självförvållat. :D
Vad skönt att höra att den sjunkit! Då kanske bebis åtminstonde börjat planera att komma ut. :) Men nu vill vi inte se mer av dig i den här tråden! Nu får din bebis lov att komma uuuut!

Calazirya;
Tack (både för mage- och väggkommentar). :)
Jo, navelpiercin it was.. nu är det tre navlar... Ser verkligen helmupp ut!!
Väggen är målad, kalkerat mönster och OH-apparat. :)

Jag har också haft piercing i naveln, ser likadant ut på min mage därför avsäger jag mig bristningar. Punkt slut :D:p

Funderar på att ta om hålet när magen är fit for fight igen, bättre det än att ha ärret kanske :)

Om mitt hål "inuti" naveln någonsin återgår till att faktiskt vara inuti naveln så är det inte omöjligt att jag tar om mitt hål heller. Fast, drar det sig tillbaka såpass så kanske det inte ser så konstigt ut heller... Återstår att se! :)

Lånar knappen...

Här kommer min vecka 36 mage!
vecka36.jpg

Den är helt lagom stor, följer normal kurvan för sf-måttet precis. Men den ser ganska liten ut på bild och många har sagt att den är liten. Men den är också ganska bredd och är mer mage överallt, tror den syns bakifrån tex.

Fast det oroar mig lite att det inte ser ut som den vuxit något på 2 v.

Mizzcat: Det var ingen liten mage, ändå är du bara 2v förre mig, vilken skillnad det kan vara.

Ja det kan ju vara jättestor skillnad! Vissa veckor tyckte inte jag heller att magen växte nästan nånting. Har du varit hos BM och sett om det händer ngt med SF? Jag bär väldigt högt och är kort så min mage ser stor ut. Jag följer övre SF-kurvan.

*kl*

Vad fina allas magar är!
De senaste två veckorna har det hänt jättemycket med min mage. Stod o kollade mig i spegeln häromdagen o började skratta högt. Det ser helt tokigt ut! :D Fint men tokigt.

Var tvungen o jämföra lite bilder.
Det här är från den 23/10 o jag tyckte att jag var tjock...haha!

http://guidedbyvoices.blogg.se/images/2009/dsc00019_27198307.jpg

Och det här är från den 22/1, vecka 25, o 6 kg senare. NU är jag tjock! :D

http://guidedbyvoices.blogg.se/images/2009/dsc04782_27198488.jpg

/Sophie

Senast ändrad av en moderator:

Jag har nog aldrig sett en mage som verkligen står så mkt rakt ut som din gör! Den är faktiskt riktigt "häftig" om man kan kalla en mage de?

Jag har nog aldrig sett en mage som verkligen står så mkt rakt ut som din gör! Den är faktiskt riktigt "häftig" om man kan kalla en mage de?
Instämmer!
Den står verkligen rakt ut och ser ut att vara hur stor (och häftig!) som helst! Jag är ju inte många veckor efter, men har jag stallkläderna på mig så syns knappt min mage. :)

Kl

Ni har verkligen fina magar tjejer. Här kommer en något suddig bild från i morse, mannen var lite stressad och jag orkade inte be honom göra om.

phptx7bqt.jpg

V 38+0 och jag samlar på mig mycket vatten just nu för vågen hoppade upp till 98 kilo. Lite orolig blev jag men magen har ju vuxit så det kan ju vara den!

+ MNJ

Jag vet, den är ascool :D Man skulle ju kunna tro att det bäddar för ryggproblem, men jag har faktiskt inte upplevt den som tung och har inte haft ont i ryggen (bortsett från njuren då). Men nu hoppas jag att den försvinner snart!

//julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat