Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Vilken söt mage!:laugh:

Min är ungefär i samma storlek, och jag går in i vecka 21 på Onsdag.
Tänk ja, vad tiden går!

*KL*

Vecka 32 (31+1)

311_28214252.jpg

311b_28214259.jpg

Förra veckan, 30+1

301_28080745.jpg

KL

V 27
25889188.jpg

V 28
26004627.jpg

26004628.jpg

Dåliga bilder denna vecka=) Då kameran ligger hos mina föräldrar och mobilen fick duga!

Hehe ja jag önskar bara att tidenkunde gå liiite fortare=) Vill ju ha ut det där knytet å lägga på magen nu=)

Jo jag minns så väl hur det kändes, men jag skulle nog hellre ha Rasmus i magen just nu än ha en vild 15 månaders som tror han är spindelmannen och klättrar upp på ALLT, snart hänger han i taket!

Jo jag minns så väl hur det kändes, men jag skulle nog hellre ha Rasmus i magen just nu än ha en vild 15 månaders som tror han är spindelmannen och klättrar upp på ALLT, snart hänger han i taket!

Förstår vad du menar! Men det skulle bli rätt trångt i magen... ;)

Nej det skulle du egentligen inte ;)

Du har fått träffa ditt älskade barn, du har fått se honom le och skratta ...

*kl*

Jag har inte mycket att komma med ännu, men är ändå stolt över min lilla mage :love:. Gick in i vecka 16 igår fast bilden är ifrån vecka 14.

php0cwbpt.jpg

Får se om det funkar att länka från fl.

Tack :)
Ja jag räknar med att det ska säga pang, för just nu är det mest bara brösten som växer :rofl:

Tack :)
Ja jag räknar med att det ska säga pang, för just nu är det mest bara brösten som växer :rofl:

Haha känner igen det där, konstigt nog så nu när magen satt igång att växa, så krömp brösten:crazy: Kroppen är bra rolig ibland:p

Här är min v 20 mage, bild för v 21 kommer snart!:bump:

25992507.jpg

Dags för mig också att göra entré i den här tråden, innan det är försent :p

Magbild från v. 21 (taget juldagen -08). Nu är jag i v. 27 och dubbelt så tjock känns det som :D

(Bilden är skitstor, försökte göra om den men fick det inte till att funka :confused: Så förstora den inte! :eek: :angel:)
Magbildv21.jpg

Du håller fast vid rutorna även fast du har en bulle på magen ser jag ;)

Förlåt min dåliga humor, men på översta bilden ser det nästan ut som om du har en liten navelsträng :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat