Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Uppdatering från mig=)

V 27

25889188.jpg

25889189.jpg

Här kommer nya bilder på min mage i v 31 samt v 32

img_6366_27754841.jpg

v 31 (30+5)

img_6372_27754931.jpg

v 32 (31+1)

img_6373_27754985.jpg

v 32 (31+1)

Fortfarande relativt lite och smidig.

/Esprit

*kl*

Nu har det gått en vecka igen!
Konstigt att veckorna går ganska fort men dagarn går sååååå låååångsamt!!

38+0

DSC_0016-2.JPG

DSC_0021-2.JPG

DSC_0019-2.JPG

DSC_0018-2.JPG

Nu är du ju på upploppet :)
Visst går veckorna sjukt fort, jag kan inte fatta att jag gick in i v. 35 idag.

Min mage ser inte ut att ha vuxit mer den här veckan heller, börjar bli orolig. Men jag ska till barnmorskan på tisdag så då får vi se om sf måttet ökat som det ska, hoppas att jag bara inbilar mig att den inte vuxit.

Ja, bakifrån har jag ju fortfarande någon form av midja kvar även om man inte kan tro det när midjemåttet ligger på typ 102 cm. :D

Turbo; Jag tycker inte min mage växer något mer heller nu, men sf ökar som det ska iaf. Hoppas din mage växt som den ska!!

Jag tycker inte heller att min mage har växt nu på slutet, dock hade Sf-måttet växt från 28 till 30 så då är det ju bra :)

Men jag tycker inte man ser något med blotta ögat ..

tycker oxå det står rätt still med växandet men sf ökar som det ska iaf från 28,5 - 31,5 (v 28 till 32), o bebis lagt sig med huvud ner och har nog legat så i 2 veckor redan är nu i v 33 redan :) tiden går fort:p

Ojdå det är ju snart dags för dig! När jag tänker på dig tänker jag v 30 ungefär. :eek::D

Haha, ja, och jag tänker kanske vecka 18 eller nått... :angel:

Det börjar kännas lite overkligt nu, att JAG ska föda barn nästan vilken sekund som helst!!

Tinnissen! Min bebis har legat med huvudet ner sen typ v. 28, men inte verkar den vilja komma ut för det inte. ;)

Lobysalice; Det är ju uppiggande att se att det faktiskt kan komma bebisar ut ur magarna för jag börjar nästan ge upp hoppet. ;)

Här är en bild på min lilla mage. gick in i vecka 20 idag:-)
helt otroligt vad tiden går fort.

20090202258_28014536.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka