Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Håller med! Alla säger att jag har en typsik pojkmage eftersom den står rätt ut och det inte syns något bakifrån, men vad vi vet så är det en tjej därinne (och det var också min första känsla).

//Julia

KL

Nakenbilder!! :D Vecka 30 (29+4)

294b_27066224.jpg

294sv_27066242.jpg

Fina bilder och nu har din mage med bebis verkligen blivit större. Visst är det härligt!!??

Jag har inte heller fått en enda ond spark, det är skönt att slippa det och bara få känna mysigt bökande därinne.

Jag har inte fått några onda sparkar heller, men tydligen bär jag Grodan så att hon pressar otroligt mycket mot mina organ.

Vilket gjorde att jag fick ett otroligt smärtsamt gall-anfall i går ( inte skönt )..

Annars är sparkarna så mysiga, hickan och att känna hur hon snurrar runt med:D

Min bebis tycker om att trycka mot revbenen, men det är mer obehagligt än ont.

Några gånger nu senaste dagarna har jag fått rikigt ont i magen, det känns som hon tar spjän med benen i midjehöjd på mig och pressar sig neråt. Riktigt ont gör det så om det är det hon sysslar med så får hon sluta med det. Om det är något annat hoppas jag att det inte är något jag borde oroa mig för.

hejsan allihopa! Gud va glad jag blev när jag hittade denhär tråden! Jag är gravid i v 18 och nu har jag trappat ner min ridning men vad jag skulle vilja har svar på är hur lång tid det tog innan ni kunde börja rida igen? och hur fick ni ihop tiden med spädbarn och stalltid?

Åh din mage är verkligen kalasfin :D, måste bara tillägga att det var en snygg bakrund. Tapet eller typ schablon?

Har du också haft navelpiercing i by the way, eller såg jag i syne?

hejsan allihopa! Gud va glad jag blev när jag hittade denhär tråden! Jag är gravid i v 18 och nu har jag trappat ner min ridning men vad jag skulle vilja har svar på är hur lång tid det tog innan ni kunde börja rida igen? och hur fick ni ihop tiden med spädbarn och stalltid?

Tror du får bättre svar i en annan tråd då denna handlar om magbilder=)

Men jag har fått sluta rida helt nu pga foglossning. Är i v 26. Red 100% fram tills för 1v sedan.

kl

En ny bild, v. 34 nu. Jag ser inte så stor skilland från förra bilen (som var v.32), fast det känns skillnad.

v.34

v.32

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka