Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag kan vara med ett tag till. Nu är jag i vecka 36 och det känns som om bebisen snart vill ut. 1a barnet kom ju v 37+0.
Inte bästa bilden (skön undertröja med matchande långkalsong ;), rätt sliten efter att varit nere vid sjön en hel dag. Vi gjorde ny brygga och grillade korv.
Men mysigt var det.
Jag har faktiskt packat BB-väskan och jag pysslar som aldrig förr här hemma.
Det är jätteroligt att följa tråden och se alla fina magar!
25799160.jpg

Nu var detju ett tag sedan (igen...:crazy:) som jag la in bild....
Här kommer iaf en...

Tagen i dag V27 (26+0)

Och framifrån....

Den ser stor ut på bild tycker jag men alla säger att den e så liten trots man "bara" har 3 mdr kvar......:rofl:

Äsch det säger folk om min mage också, trots att jag bara har 8 veckor kvar..

Då blir folk häpna ;)

Din mage är alldeles lagom och Ior hänger fortfarande ihop :D

Senast ändrad:

Ja, Ior ser ut att må bra i nu....:bow::rofl:

Mamma har köpt en Ior nalle som hon tyckt ehan skulle ha som "snutte" nalle iom att Ior höngt med hela "resan" så även på utsidan ska han få dras med Ior....:rofl:

Fin fin mage!

Till mig har alla sagt att min mage är så himla stor, står rätt ut, är en typisk pojkmage och kommentaren "är du säker på att det bara är en där inne?" har haglat över mig...! Själv tycker jag inte att den är så groteskt stor, det är bara det att den står rätt ut... men jag ligger ju över översta kurvan på sf skalan, så jag får väl ändå inse att den är stor.

//Julia

Å, det var ju trevligt att du tycker att det ser ut så! Det kan mycket väl vara sant, eftersom trycket över njuren har lättat betydligt, vilket borde bero på hur hon ligger. Snorkfröken är väl ett fint namn, men jag tycker att Muminmamman passar bättre! ;)

Calazirya: Mycket riktigt =) Lilla My är det som bor i min mage!

//Julia

Tack! Magen är helt rund och behändig trots att den mäter övre SF-kurvan. Magen är mer toppig än förra gången då vi fick en dotter. Kanske det ändå är en "pojkmage" men vi tror iallafall att den blir en flicka....vad tror ni?

Jag tror inte på sådant längre :D

Alla utom två personer sa att jag hade en så typiskt pojkmage och alla var så himla säkra ;)

Nu är det så att det är en liten tjej i magen, så gå du på din instinkt för något säger mig att den har mer rätt än magformen ...

Den är otroligt vacker din mage :)

Nu har min lilla skruttis mage satt igång att växa rätt ordentligt tycker jag, och det är ju verkligen på tiden!
(Jag vet att jag kommer ångra mig senare, när magen är stor och tung och ivägen, men just nu vill jag bara att det ska synas!) ;)

Vecka 19:

25808298.jpg

Åh det är så mysigt, och nu känner jag också liten därinne, små buffar nästan dagligen:love:
På måndag blir det ultraljud, jag är både nervös och ser fram emot det enormt!:laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka