Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Uppdatering på Grodmagen i vecka 30 (29+1), vad tiden går fort :eek:

Photo_84725_1084550.JPG

Photo_84725_1084548.JPG

Photo_84725_1084551.JPG

Photo_84725_1084552.JPG

Satt här o tänkte för mig själv att shit vilken stor mage du har! Men så såg jag att du faktis är i v 30 och itne i typ 15 som jag trodde! Tyckte det precis kom fram i tråden att du var gravid! Häftigt!

Haha ja jag vet, känns inte som att det gått 30 veckor redan ..

Det är häftigt hur tiden bara tickar på, jag som trodde det skulle bli de längsta månaderna i mitt liv ;)

Å vilken liten söt v 30 mage, och så glansig och fin =)! Sjukt hur fort tiden går!

//julia - som går in i v 41-42 idag!

Ja det är verkligen bara en mage rätt ut :), din mage är ju också så himla frän för den står också rakt ut ( men är ju något större än min ;) )

8 veckor är ju ingenting.

Nej, haha nu börjar man inse att tiden bara försvinner. Har ju en hel del att ordna med innan ungen "får" komma. :p

Åhh jag vill ju oxå vara med i den här tråden :cry: ;)

Snart så pmm får du nog också lägga ut magbilder igen :D

.....................

Varför kan inte mina dagar gå lika fort som för alla som är gravida ;) Vi satsar på en 2010 bebis så snart så.

Hur menar du med att du missat något ?

I korta drag: Sviter efter en olycka för 3 år sedan där jag bröt ryggen, har "metallkotor" från L2-L5 = ingen ryggbedövning kan ges.

Dessutom har jag neurologisk smärta som gör att det är ovisst hur en vaginal förlossning påverkar mig ..

Därav så ska jag snittas :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 628
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka