Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Pmm, Fort ja! Nu börjar man ju nästan få lov att inse att vi snart ska bli föräldrar!! :eek:

Freyja, Ja, det gör inget alls om den vill komma ut snart. Men nu skulle det passa bra om den höll sig inne till åtminstonde onsdag kväll för hästen ska till tandläkaren på onsdag dag... Men med Murphys lag i åtanke lär den väl besluta sig för att komma då antar jag!

*kl*

Suck! Så har man gått över tiden några dagar. Jag vill att den ska komma ut NUUUUUUU!! Men icke! Ingenting... Ja den buffas och hickar men annars... nääee. Ingenting! Kan egentligen inte klaga på att jag inte mår bra och så, jo visst, allt är ju uuurjobbigt, speciellt när det snöar en halv meter och man ska plumsa med hästarna. Och man sväller och är på bristningsgränsen till att lipa för jämnan, och man vet inte ens varför man börjar lipa!? :D Känner absolut ingenting som tyder på att den är på gång, skulle bli jätteglad för ett liiiiiitet liiiiitet tecken. Bara att fortsätta vänta.... :crazy: Nån fler som är på övertid??

Fin.

Du skriver
efter.

php7ulpuc.jpg

Tack!! :) Då tror jag att det ska gå ännu bättre nästa gång.

Nån som har nån vild gissning om sort på Kotten?

Senast ändrad:

*KL*

Liten uppdatering från mig. Vecka 27+2

dsc04852_28766612.jpg

Sett uppifrån.... :D

dsc04853_28766480.jpg

/Sophie

Hahaha ja men det är preeeecis så att jag ser de små fossingarna. Dröjer nog inte länge förrän de är helt borta. :p Finns något annat som jag inte sett heller på länge, om ni förstår vad... ;)

Litet knapplån..

Har ju inte haft tid innan att lägga in bilder, så här kommer en snabbis av min graviditet

Bebis i vecka 18
bebismage022.jpg

Min mage i vecka 19
bebismage084.jpg

Någon gång i nov
bebismage109.jpg

December
bebismage116.jpg

Januari
bebismage122.jpg

Beräknad till igår, så jag hoppas hon ploppar ut snart :)

Kl

Ni har väldigt fina magar. Själv slänger jag in sista bilden på magen. Idag är BF enligt sista Ultraljudet och ännu ingen bebis.
phpibbxha.jpg

40+0 98 kilo

Lycka till med era magar.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd