Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

40+0...
Känner mig pluffsig och uppblåst och uttråkad och...
Dessutom har jag valkar på tårna eftersom jag börjat samla på mig vatten igen! Jag som var så lycklig över att det "gick över". :)

DSC_0039.JPG

Jag tror inte jag går före er. Min bebis får absolut inte komma före 24/2, pappan är inte här innan och jag vill inte föda utan honom. Det är ungefär 1,5v kvar till dess och då ska väl era vara ute.

Jag har inte känt av en enda förvärk/sammandragning så hon ligger nog bra därinne, däremot börjar det trycka på ordentligt neråt när jag går.

Jag känner ingenting... Var tom ute och red en sväng idag men ingenting... Promenerade till mamma o pappa och tillbaka igen, men ingenting...
BMbesök på fredag om det inte kommit någon bebis. Den 24 tror jag vi skulle få remiss till spec. mödravården för viktskattning och kolla fostervatten om det inte kommit någon bebis då...
Hoppas innerligt på att missa båda dessa tider...

Att dom puffar igång mig tidigare,
en månad till med den här klådan

Åh har du också klåda?
Fy f*n det är så jäkla vidrigt, speciellt på kvällar/nätter. Har lämnat gallsyraprov så vi får se vad det visar ..

skogstomten skrev:
Känns det skönt att ha en bokad tid för din del? :laugh:

Ja nu ser det ju ut som det kommer bli tidigare än mitt preliminära, får förhoppningsvis en 100%:ig tid nästa vecka.

Ca 4 veckor + några dagar kvar :eek::love:

Allmänt:

En bild till i vecka 33 ( 32+5 )

Photo_84725_1109349.jpg

Ett tag sedan jag uppdaterade så det är dags för det.
Taget i går på alla hjärtans dag som numera även kommer vara vår BRÖLLOPSDAG, vi gifte oss i går :love:

V30(29+3)

Grattis!!
:love:

Jag håller på att bli tokig här hemma. Igår började det klia precis överallt! Jag hoppas innerligt att det är någon form av förlossningstecken för nu orkar jag inte gå och dra fötterna efter mig längre... *suck*
Tänkte att jag skulle köpa en trisslott idag och vinna tillräckligt med pengar för att åka och köpa en valp men "kom på" att det kanske är dumt... :angel:

Tänkte att jag skulle köpa en trisslott idag och vinna tillräckligt med pengar för att åka och köpa en valp men "kom på" att det kanske är dumt... :angel:

:rofl: Om jag säger såhär.. Jag är så himla tacksam för att hunden min äntligen blivit vuxen och mognat i sitt sätt.

Hade aldrig orkat med hennes valpiga beteende som höggravid och sedan småbarnsförälder :crazy::D

Men köp du dig en lott :angel::rofl:

haha, jag tror dig!
Men någon lite lätt korkad cell i min hjärna säger att det ju måste vara ultimat att skaffa valp nu när man ändå kommer vara vaken halva nätterna. :rofl:
Men... Dessvärre besitter jag ju någon form av logik oxå så jag får väl gå här hemma och vänta på bebis... :)
Har stallet kvar att fixa idag iaf! *woho* 40 minuter att fördriva!!

*kl*

Grattis memma!!

Uppdaterad dagsfärsk bild från mig, vecka 32+0 idag :)

phpvjwott.jpg

Någon gissning på sort? Själv har jag inte den blekaste!!

Senast ändrad:

KL

Vilka fina magar alla har! Men är lite besviken, har inte sett en enda bristning än :p Själv ser man ut som en tiger på magen :o

Jag har massor bristningar, därför tar jag kort med tröja på :)
Jag tycker inte bristningarna är så hemska, men dom får gärna hålla sig till bara magen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka