Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Vilka fina magar alla har! Men är lite besviken, har inte sett en enda bristning än :p Själv ser man ut som en tiger på magen :o

Jag har hittills inte fått en enda bristning, 4 veckor kvar nu :)

Men jag räknar med att få och tja jag får ju det mest underbara i utbyte så :laugh:

Jaja kommer dom så kommer dom, inget jag oroar mig över ...

KL

Nakenbild på kaggen 33+0

330b_29429576.jpg

+ Lambo, vad fina ni är!
Tänk vad tiden går, och ni har redan sånna fina stora magar:love:

Fast jag tycker din Calazirya ser väldigt smidig ut, eller det kanske bara är kläderna som gör det?
Jättefin hur som helst!:laugh:

+ Lambo, vad fina ni är!
Tänk vad tiden går, och ni har redan sånna fina stora magar:love:

Fast jag tycker din Calazirya ser väldigt smidig ut, eller det kanske bara är kläderna som gör det?
Jättefin hur som helst!:laugh:

Tack :laugh:

Ja magen är smidig, ligger precis på "mellankurvan" och tja den känns perfekt & lagom :)

Skruttan ligger dock nära ryggen och det i sin tur pressar på organen, men röreslemässigt så är jag fortfarande smidig om man ser till vilken vecka jag är i.

Saknar dock min kondition och min vanliga kropp ;)

Ja nu går det verkligen inte att missa :D

Ja ner räkning är väl igång,
men jag ber till alla tänkbara gudar :rofl:
Att dom puffar igång mig tidigare,
en månad till med den här klådan +
det andra böket så kommer inte barnet ha mycket till mamma kvar om en månad till :devil:

Känns det skönt att ha en bokad tid för din del? :laugh:

Jag tar mig friheten att skvallra här.. så får tomten slå mig för det sedan:grin:.
Det kom ett litet sms, som antyder att hon blivit bönhörd.

En liten tjej som hade bråttom ut inatt! Tyvärr vet jag inte mer än så. Nu håller jag tummar och tår för att de mår toppen!

Det finns en Grattistråd också, där uppfattade jag att skogstomten födde en dotter i ambulansen i natt, -24 grader :D

Haha, bra idé;).
Jag är ju också en förvirrad som inte brukar vara på förälder *s*. Det kan man skylla på va?

Saknar dock min kondition och min vanliga kropp ;)

Det känner jag igen!

Är ju "bara" i vecka 21+5 än så länge, men redan har jag svårt att gå på promenad med hundarna:crazy: Efter en tur på 30-40 minuter är jag helt slut!
Fogarna värker och får en massa sammandragningar.
Känns riktigt trist faktiskt, men tur att sambo och svärmor ställer upp och hjälper till:laugh:

Men vi får ju en belöning som heter duga i slutändan:love:

Era magar är så fina, men det är så skönt att ha bebisen på utsidan. Just nu ligger hon i mannens knä och tittar på skidskytte. Tänk att jag passade in Skid vm åt honom. Han är förövrigt jätteduktig som håller på att sluta röka igen. De är så fina där de ligger på soffan.

Lycka till nu tjejer!

Tack, en av få gånger jag tycker att alla bilder blev så fruktansvärt hemska..! Känner mig kanonsnygg med min mage idag men får INTE till det på bild :rofl: Så jag funderar på att stanna hemma :angel:

(höhö)

Snart sitter du där med din mage igen ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka