Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Du är skitsnygg, varför tror du jag bara tog bilder på magen när jag var gravid ;)
Därför måste jag ha fler barn :idea: för jag inte tog några fina magbilder och jag vill så gärna ha bilder på mig, en magen och ett par riktiga bonde gummistövlar ute på ett rapsfält!

Fast jag kan ju säga att det är inte bara jag som är sjukt sugen på en till här hemma! Det är någon mer som läser mina mamma tidningar, ser söta bebisar, snygga barnvagnar och tuffa bebiskläder ;)

Jag tänker som dig också. Jag tog inga vackra bilder på magen :( Så därför måste man ju ha en till :D:idea::angel:

KL

Nu tycker jag det börjar hända saker! Eller så är det bara jag som tycker det=) Det är exakt 1 v mellan bilderna.

V 29
26136858.jpg

v 30
26228284.jpg

v 29
26136856.jpg

V 30
26228285.jpg

kl

Och jag längtar redan efter en gravidmage igen... fast jag tog ett gäng fina kort =) Men det är underbart att ha bebisen på andra sidan, det måste jag erkänna!:love:

//Julia

Du är skitsnygg, varför tror du jag bara tog bilder på magen när jag var gravid ;)
Därför måste jag ha fler barn :idea: för jag inte tog några fina magbilder och jag vill så gärna ha bilder på mig, en magen och ett par riktiga bonde gummistövlar ute på ett rapsfält!

Fast jag kan ju säga att det är inte bara jag som är sjukt sugen på en till här hemma! Det är någon mer som läser mina mamma tidningar, ser söta bebisar, snygga barnvagnar och tuffa bebiskläder ;)

Haha låter som att det skulle bli en bra bild!

Lovar dig, snart kommer du med en bekännelse här på buke :D

Vad bra! Man kan ju hoppas den lill* busen vill ut liiite tidigare än BF. hehe 10 veckor är en lång tid!!

Brösten blir större med men sen efter amningen är de som russin. :(

Nej jag e ju "bara" i v 30 så det lär nog dröja=)

Varför kommenterade du brösten förresten? hehe inget som jag nämt eller undrat över alls ju...

Lovar dig, snart kommer du med en bekännelse här på buke :D

I sommar kanske ;) Kommer du till Uppsala då och coachar mig i tjockmage shopping :D

BerraHemBerra Små bröst kan innehålla massor av mjölk, eftersom mjölken bildas under tiden bebisen äter :idea:

Mina bröst växte massor, och blev sen super gigantiska när mjölkproduktionen kom igång (vaddå allt eller inget?) och idag är de lika små som innan och definitivt inga russin!

knapplån

Länge sedan jag kollade i den här tråden nu och jag vet ju varför...blir såååå bebissjuk att det är inte sant. :love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka