Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

En ny bild i vecka 35 ( 34+0 )

Photo_84725_1118501.jpg

Oj Calazirya och Lambo, där var ni lite roliga!
Exakt samma tid la ni in bilderna, ni har gått precis lika långt på dom!

Jättefina magar också, hej vad det går!

Btw, Calazirya, vi har liknande form på magarna tycker jag, förutom att din är några storlekar större för tillfället;)

Vecka 23 (22+5)

26305049.jpg

+ ni andra gravidosar

VILKA FIIIIIIIINA MAGAR NI HAR!!!!!!!!!! Jag är sååå avis!! hihi

Ja det håller jag med om!! Men det känns mindre lagom underbart efteråt när bäbben är ute men magen är kvar... :(:D

Knapplån

Här kommer nya magbilder från mig, v 36 (35+0)

img_6423_30531896.jpg

Står rakt ut

img_6428_30532067.jpg

Visst har den sjunkit eller är det bara jag som tycker det?

img_6427_30532008.jpg

Svalt en badboll ????

esprit

Haha! Ja, men nu är den borta!
Håller på och tankar upp bilder så det kan nog komma en mage eftermage-tråden snart oxå. :)

Jag som inte greppat det här (eller så har jag det:D): Om BM säger att man är i v. 13 + något, innebär det v. 14, eller hur tusan funkar det?
Och VARFÖR säger man i så fall v. 13 om det eg är14?

Alla i den här tråden borde ju kunna svara:D

Jag som inte greppat det här (eller så har jag det:D): Om BM säger att man är i v. 13 + något, innebär det v. 14, eller hur tusan funkar det?
Och VARFÖR säger man i så fall v. 13 om det eg är14?

Alla i den här tråden borde ju kunna svara:D

Ja alltså det har gått 13 fulla veckor å är på väg mot den 14:e, alltså "i vecka 14" :)

Det är ingen regel ;) :p

Vissa räknar 36+0 = v.37 ( du ) och andra säger 36+7= v.37 (kpist ) inget är mer rätt än det andra .

Min BM kör enbart med 36+0 metoden så det är förvirrande :)

Det är ingen regel ;) :p

Vissa räknar 36+0 = v.37 ( du ) och andra säger 36+7= v.37 (kpist ) inget är mer rätt än det andra .

Min BM kör enbart med 36+0 metoden så det är förvirrande :)

Tror de flesta gör detta=) När jag säger att jag går in i v 30 så e ju hon fortfarande på v 29+ någit. Så de e ju lite spännande när min andra läkare fråga vilken vecka jag är i=) Båda e ju rätt men jag säger då v 30. (tex)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 622
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka