Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*hugger sista*

Fina magar ni har allihop!

Lägger ut bild på min mage oxå då. Första i denna tråden.

Vecka 33 (32+3) på bilden.

20090228026.jpg

Jag har magen väldigt högt... Eller oxå ser det bara ut så för att brösten är så stora och hängiga! :p

Magbild tagen för någon dag sedan... inte många dagar kvar nu! :)

26440215.jpg

v. 38 (37+2)

Men vilka små och smidigar magar ni har! (Syrran!, turbofling och salthajen) En sån önskar jag mig oxå. Fast de var ganska (väldigt) mysigt med en bjässemage oxå ;)

Den är smidig, upplever inte som att magen är ivägen mycket alls. Bara om jag vill böja mig rakt framåt eller vända mig i sängen. Jag hade trott att jag skulle vara mycket osmidigare nu.

Det är så roligt att följa alla magar nu som har BF februari/mars/april, spännande att väntan snart är över för oss alla :D

Här kommer en "naken" bild på min mage i vecka 35+2. Till helgen ska det fotas ordentliga magbilder eftersom jag gärna vill ha iaf en fin bild och nu vet vi ju inte om Grodan tänker stanna i magen fram till 31/3 eller inte ;)

Photo_84725_1127865.jpg

Jag tycker att den har sjunkit rätt ordentligt nu, men jag kanske ser i syne :)

Du har en sån söt mage! :love: Den ser ut att ha sjunkit lite, det har du rätt i.

Åh vad jag längtar tills det blir min tur att ha en groda i magen :love:

Du har en sån söt mage! :love: Den ser ut att ha sjunkit lite, det har du rätt i.

Åh vad jag längtar tills det blir min tur att ha en groda i magen :love:

Åh tack, du får gärna ta över magen nu dom sista 4 veckorna :D, fy f*n vad dåligt jag mår nu :cry:..

Men nu får man väl härda ut :D

Lånar knappen...

Min mage vecka 41, börjar vara tung nu...hallo bebisen kan du komma ut snart?
400.jpg

Tack för peppdansen! Är på BF+9 idag, börjar vara segt men det är väl bara vänta...bebisen kommer väl när den känner för det, den lilla luringen :D

26455626.jpg

oj vad den sjunkit... var lite "mer spetsig för två veckor sen...
v.36
tråkiga kläder jag vet men orka klä sig snyggt när man går hemma o städar;)

26455547.jpg

v.37 blir något rundare med jeansen på.(push upp effekt)
ursäkta genomskinliga linnet

känns verkligen inte så stor som den ser ut...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 622
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat