Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

USCH vad dött det är i den här tråden!!! :mad: :D

36+0
360b_31606574.jpg

360_31606559.jpg

Ja oj ja, det var länge sen jag la in några bilder! Hinner inte riktigt med känns de som..

Fin mage har du i alla fall, spännande att se vem som gömmer sig därinne! Ni vet inte könet va?

Vi har också valt att vänta :)

Okej, vecka 25 (24+5) nu då, själv tycker jag magen är jättestor men de flesta säger att den är liten ;)

26525723.jpg

26525720.jpg

*knapplån*

Lite uppdatering på magen här!

v. 28 (27+5) +9,5kg redan...:eek:

Jämförelsebilder från v. 25

Och så från v. 11 där jag tyckte det började synas redan (för mig själv alltså, inte andra) :rofl:

Senast ändrad:

Åh, tack! :love: Det var snällt sagt. Jag tycker den ser lite lustig ut framifrån när den är så bred, men det är ju innehållet som är det viktiga :)

Din är också fin! :)

(och alla andras också såklart, det är verkligen roligt att se sådan variation :) )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 622
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 063
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat