Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

I sommar kanske ;) Kommer du till Uppsala då och coachar mig i tjockmage shopping :D

BerraHemBerra Små bröst kan innehålla massor av mjölk, eftersom mjölken bildas under tiden bebisen äter :idea:

Mina bröst växte massor, och blev sen super gigantiska när mjölkproduktionen kom igång (vaddå allt eller inget?) och idag är de lika små som innan och definitivt inga russin!

Höhö ja jag får ta o göra det :D

kl

v. 38

Borde snart vara dags för magen att sjunka lite, tycker jag, men den den är fortfarande rund och hög.

Vilken fin o smidig mage! :-)

Jag hade oxå en smidig mage som aldrig sjönk så det måste den inte göra! :D Bäbisen kom ändå! hihi

*kl*

uppdaterar med en bild från v 35, (5 dagar gammal.. går in i v 36 imon :))

28592_1235194223.jpg

funkar ej bilden:
http://images4.bilddagboken.se/48/_u3/_u4/_u6/_u5/_u6/u346569/28592_1235194223.jpg

någon som kan svara på varför bdb-bilder alltid strular??

Jag tror man måste ha bdb öppen i ett annat fönster för att det ska funka. Själv föredrar jag pixbox, funkar för det mesta :D

Räcker iaf inte på min datorn ( att ha besökt Bdb tidigare ) :)

Jag måste öppna Bdb(startsidan) och sedan uppdatera här på buke för att se bilderna som användare lägger upp från Bdb.

Pixbox fungerar bättre ..

Är du säker på att det inte funkar?

Funkar ju för mig. :confused: Jag menar förstås tidigare under samma "session" inte en gång förra månaden eller så... ;)

Jag tror vi skriver om samma sak fast använder olika ord, men jag tolkade din text som så att det inte spelade någon roll när man besökt bdb bara man gjort det någon gång ;)

Jag menar också under samma dag ( samma datorsstart ), men eftersom det är få som använder bdb så blir det ju i samband med att någon här lagt upp en bild som man vill se.

Jag går ju inte in och öppnar bdb när jag startar datorn bara för att..

Då är det enklare att köra pixbox eller photobucket m.f :p

Senast ändrad:

Bra med pix=)

Jag ser bilden om Jag öppnar BDB förstasida i ett fönster och sen klickar på din länk. Men man måste som sagt ha förstasidan öppnad.

Jo det gör vi nog. :)
Eftersom jag börjar med att kolla bilddagboken, innan jag bosätter mig på buke, så är det aldrig något problem för mig. ;)

Nu får du lägga ut en magbild så vi kommer tillbaka till topic! :p

Det får komma nya bilder i morgon istället, nu är jag inte ett dugg upplagd för att fota min mage *skrattar*.

I morgon går jag in i vecka 35 *shit pommes* bara 3 veckor kvar..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka