Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Uppdatering från mig:

V 29

26111244.jpg

26111245.jpg

Dåliga bilder taget med mobilen=)

Har inte ens tänkt på att den är jämn men det är den kanske! :p

/S

Jo jag vet, ser ju ut som Baloo i Djunelboken..

men faktum är att ja innan graviditeten hade problem med ryggen, men inte nu längre..

Hoppas att det blir föda av inatt, e så trött på bollen nu.. vill ha bebis utanpå istället;)

Länge sedan sist men du kommer uppdatering! Inte hänt så mycket enligt mig och inte enligt min BM heller! Dock efter ytterligare ett UL så konstaterades det att barnet ändå måra bra och väger nu runt 2300-2500g! Någon jättebebis kommer det inte bli men tillräckligt :laugh:

26124104.jpg

v. 35 (34+4)

Någon jättebebis tror man inte på här heller.

Vecka 33 och knappt 2 kg tung ( cirkus ), men hon växer som hon ska och jag har nedräkning nu ( 5 veckor ) :D

*knapplån*

Uppdatering från mig!

Bilder från v 25 (24+0) (vikt +6 kg ungefär)

26125098.jpg

Här tycker jag det ser ut som att jag svalt en fotboll ungefär (tänker på magformen) :rofl: :

26125099.jpg

Ber om ursäkt för dåliga mobilbilder!

Visst har den ändrat lite form? Ser inte ut att vara lika hög som tidigare.

Lambo, Hajen och Embe, ni är jätte fina och jag är sås jukt avis :love:

Haha det är inget att vara avis på just nu känner jag :rofl: *PAIN*

Tror h*n ligger lite "konstigt" när bilderna togs, var som två magar :D Ska se om jag kan ta någon nakenbild så får vi se om den har ändrats, känns sjukt hög fortfarande!

Skönt att se någon mer med liten mage. Min är också liten, och jag är lite orolig. Min vanliga bm tyckte inte jag behövde vara orolig men jag ska till en annan nästa vecka (min vanliga har semester) och ska fråga om jag inte kan få göra ett tillväxt-ul, skulle kännas skönt.

Vad ligger dit sf-mått på?

Vecka 33 ( 32+3 )..

Superkass bild tagen med mobil efter en härlig vinterpromenad, därav den snygga klädseln med tillhörande mössfrisyr ;)

Photo_84725_1107627.jpg

Jag har nog börjat lugna ner mig lite nu, är inte lika oroligt när jag fått göra ett antal extra UL för att konstatera att barnet ändå växer men nog hade jag trott att jag skulle få en betydligt mycket större mage!!!

Mitt SF låg i måndags på 30, håller mig under nomalkurvan tydligen :laugh: har däremot lagt på mig runt 6kg som jag inte vet var de satt sig då jag känner mig himla smidig! ;)

Men nu syns det ju klart och tydligt ju, bulan går inte att missa :D

Du har också nedräkning nu eller ?

Ja nu går det verkligen inte att missa :D

Ja ner räkning är väl igång,
men jag ber till alla tänkbara gudar :rofl:
Att dom puffar igång mig tidigare,
en månad till med den här klådan +
det andra böket så kommer inte barnet ha mycket till mamma kvar om en månad till :devil:

Känns det skönt att ha en bokad tid för din del? :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 627
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 064
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd