Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

O ja hade jag inte haft mina fogproblem så hade inte själva magen varit några problem alls!

Ja oki, nej urs kan inte vara kul med fogproblem! Jag har förärats en grav helt utan krämpor så jag har haft det bra :) Det är bara nu jag börjat känna ett jäkla tryck upp mot lungorna när jag får SD's men inget annat! Och jag fick nån panik ond ilning ner i ljumsken mot benet ner inatt efter jag varit ut med min magsjuka hund, men då sov jag i princip så det va inte så farligt ;)

Åh ni är så HIMLA FINA ALLIHOPA! :love:

Hoppas på att även jag får vara med här inom några månader:banana: :love:

Nu har jag nya bilder, ser det mer ut som en bebismage nu eller har jag bara ätit en j*vla massa mat? :D (12+3)

123c_17347121.jpg

123b_17347101.jpg

sötmage :love: Det är konstigt jag som är kraftigare fick såndär sötmage först vid vecka 20.. kanske förklarar saken, är man smal syns det tidigare :idea:

Fast den "riktiga" bebismagen brukar sätta sig längre ner i takt med att livmodern växer, jag gissar på att du har lite svullna tarmar. Fast vissa får ju bebismage direkt iof.

Men söt är den iaf!

Fast den "riktiga" bebismagen brukar sätta sig längre ner i takt med att livmodern växer, jag gissar på att du har lite svullna tarmar. Fast vissa får ju bebismage direkt iof.

Men söt är den iaf!

Ja precis det förstår jag med, men fasen hur svullen kan den bli :rofl: Trodde det första räckte men nu är det värre! Den gör ordentligt med plats ;)

Haha, jag tyckte ju att jag var jätte tjock i v 10, sen försvann allt och riktiga magen började komma i v 18 :)

Vad spännande det ska bli att följa din grav. :)

Haha, jag tyckte ju att jag var jätte tjock i v 10, sen försvann allt och riktiga magen började komma i v 18 :)

Vad spännande det ska bli att följa din grav. :)

Jag kan tänka mig att det blir likadant här :D Brukar väl lägga sig lite innan riktiga magen börjar växa?

Haha tycker jag med! :D

KL

Ni är så otroligt fina allihopa!! Jag är så avundsjuk, hoppas man kan få vara med i denna tråden snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist