Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Din mage är bredare än min och jag skulle gissa på en tjej av den anledningen. Från brösten och ner till höfterna går det rakt ner. Jag hade "midja" nästan hela graviditen.

(kollar på mina magbilder nu och shit var jag så stor för 1 år sen? :eek: )

Jag har faktiskt lite, lite midja kvar, även om det inte syns så bra på den här bilden eftersom den är tagen lite, lite snett.

Men visst har den vuxit?! Jag tycker att den är jättestor nu och superfin såklart :D

//Julia

*kl*

Mage i morse, 18+2 enl. ul.
DSC02136.JPG

Det känns som det står still och inte händer någonting om man jämför med tidigare bilder.
Vore det inte för att magen faktiskt är hård när man "flyttar" på den så skulle jag ju personligen tro att jag blivit tjocker bara.

Var på clinic med hästen i helgen och fick kommentaren
"-Men, vem var det som skulle ha barn då?"
-Jag, svarade jag...
"-Va? Vart då någonstans?"

Så stor har jag ju inte blivit... Fast, det kanske är bra.. Eller så blir jag smällfet över en natt här snart. ;):)
Total viktuppgång so far, 3 kilo. (4 om man räknar mot inskrivningsvikten, men då hade jag ju gått ner ett kilo...)
+ 6 cm i midjan och ca 10-11 cm runt magen...

Jag var med mamma till stallet när Rasmus var 6 månader och de var fler som frågade vems bebis jag bar på och samma sak med mamma.

Folk såg ut såhär :eek:

Men du var ju här alldeless nyss och tränade och tävlade?

Och då var inte min mage speciellt liten ;)

Jag hade väldígt platt mage lång tid, men vecka 21 hände det plötsligt nåt. Här var jag lika långt gången som du är nu, vecka 19.
080615_v19_baramagen.jpg

Mvh Ishtar, nu i vecka 32 :laugh:

KL:

Min v 40 mage, BF om 4 dagar:
v40sidan.jpg

Tycker den ser helt sprickfärdig ut framifrån:
v40fram.jpg

Och jag som inte skulle få några bristningar....:angel:

Hehe trodde först att "shit inte större i v 32 :eek: "
Men sen såg jag at det var v 19 :D

Undrar hur mkt större jag är den här graviditeten,
förra tog det lång tid innan något syntes tydligt,
men nu är ju magen betydligt större i v15+4 än vad den var då.
Tror jag iaf, har inga bilder att jämföra med :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg
  • DIY hästvård
  • Atletix