Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Då får vi se bilder snart hoppas jag :) Usch vad jobbigt o må illa, mitt har gått över till 90% men jag har aldrig behövt kräkas.

Hihi vad sött! :D
(jag önskar att min mage var så där platt!)

Här kan du få se en kvällskagge ;) Platt mitt arsle!

111_16905238.jpg

Ja först brukar tarmarna svullna till. Sen lägger det sig och så kommer bebismagen, när är olika, men på mig kom den inte förrän v 17. Helt plötsligt en morgon från att ha haft NADA såg jag ut såhär.

v 17

Förstår hur du känner dig! Jag känner mig som riktigt tjock om magen men andra som inte vet exakt hur jag brukar se ut, kan inte se nåt konstigt. Men vänta bara, sen blir man gigantisk och tror knappt att den kan bli större....

Jag kände inget heller. Bara att det gjorde ont i magen och sen sa det plopp och ut kom vattnet. Men innan dess hade ja inte kännt nåt trots att han föddes i vecka 41+2.

Haha...känner igen mig, det som inte låg i min BB väska redan då värkarna började/vattnet gick...ja det kom inte med heller.
Som kameran tex. :( Denna gång ska vi INTE glömma kamera.

På tal om BB-väskan, jag packade min 3 dar efter vattnet gått :rofl: men hade en lista på allt som skulle med så det tog ju bara nån minut att packa :)

På tal om BB-väskan, jag packade min 3 dar efter vattnet gått :rofl: men hade en lista på allt som skulle med så det tog ju bara nån minut att packa :)

Jag packade 1½ vecka innan för BM sa de till mig, fick med mig den in och när Rasmus väl var född så insåg vi att vi glömde bilbarnstolen :rofl:

*Kl*

Här kommer min mage i vecka 21

magenvecka21.jpg

Jag tycker jag är eeeenorm haha men inser att de bara kommer bli "värre" ;)

Enorm? Den är ju liten och söt :D

Kollar på bilderna tagna på mig i slutet och kan inte förstå att lilla jag kunde bli så stor :eek:

Smidig! :)
Vad har du för SF-mått nu, har den ökat som den skulle o barnmorskan nöjd och glad? En kompis till mig hade också liten mage och gick bara upp 7 kg (från ca 50 kg), ska höra vad hon hade för mått på slutet. Jag själv har legat strax under kurvan bägge gångerna men jag tycker magen står rakt ut och är inte nå liten... Vecka 32 nu o ska inte till BM förrän nästa fredag för att kolla hur det ändras sedan v 30.

Smidig! :)
Vad har du för SF-mått nu, har den ökat som den skulle o barnmorskan nöjd och glad? En kompis till mig hade också liten mage och gick bara upp 7 kg (från ca 50 kg), ska höra vad hon hade för mått på slutet. Jag själv har legat strax under kurvan bägge gångerna men jag tycker magen står rakt ut och är inte nå liten... Vecka 32 nu o ska inte till BM förrän nästa fredag för att kolla hur det ändras sedan v 30.

Jag har bara 32 i SF mått, det har gått tillbaka från nästan 34 förra gången, men nu är han ju fixerad så långt ner. Nja varannan gång ca har hon varit nöjd o varannan gång har hon ojjat sig trottsa att det sitigt normalt i sin egen kurva. Hehe jag har gått upp 20 kg så jag är inte jätteliten så, jag har en lång kropp o dela upp allt på, är 176 cm lång =) Och så bär jag bebis långt långt ner sedan början av grav. och innåt mot ryggen till.

Var på tillväxt UL i v. 33 som visar normalstor mot det lilla hållet på bebbe, visade 10% mindre än väntad kurva vilket räknas ge en födselvikt på 3-3,3kg vilket är helt normalt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat