Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

:o Men vad snälla ni är :)

Nu vill vi se din mage också ;)

Jomen du har verkligen en fin utstrålning!

Erhm mjaaa, förra gången la jag ut bild en gång,
ska jag nu :crazy:
Lydig nu så får vi se hur det fortsätter.;)
Men eftersom jag tycker att det är tevligt att se andras så :o
V 14+2 eller 3 minns inte riktigt

Jag har varit mycket mer fölsugen än bebissugen hela sommaren. :o Men nu på sista tiden har faktiskt bebissuget tagit överhanden! :p

Vi försökte ju betäcka 3-åringen men se det var en frigid kossa så det bidde inget med det :mad: Därav kraftigt fölsug.
Tur att åtminstone du vill ha människobarn, lär väl förhoppningsvis inte ploppa ut något med fyra ben, päls och svans :p

Vi försökte ju betäcka 3-åringen men se det var en frigid kossa så det bidde inget med det :mad: Därav kraftigt fölsug.
Tur att åtminstone du vill ha människobarn, lär väl förhoppningsvis inte ploppa ut något med fyra ben, päls och svans :p

Tråkigt att det inte blev någon fölis! :(

Hahaha, nej jag hoppas verkligen inte att jag föder en fölis, sambon skulle inte gå med på att ha den i lägenheten! :rofl:
Föl blir det väl om ett par år igen, donnan lite liten ännu. :D

KL:
v 38+3 idag, var till MVC igår. BM konstaterade när hon kände på magen att "den ligger så långt ner den kan, nu kan den komma när som helst". Ska man tro på teorin om flest födslar vid fullmåne så är det ju fullmåne den 15e, alltså på måndag. Det var väl inte omöjligt trodde hon. BF är ju annras den 20e.

Magen för 1 v sen
v373-1.jpg

och idag
v39.jpg

Har väl inte hänt så mycket, förutom att den sjunkit som sagt....

Bebis kom ut nuuuu!:banana::banana::bump:

Ohh va härligt att den har sjunkit så mycke! =) Då kanske du föder snart då! =)

Jag ska till BM i morgon o hoppas att hon säger att jag med ska ha snart.. haha.. (önsketänkande)..
Min har inte sjunkit så mycke mer än förut tror jag men jag har däremot haft förvärkar hela helgen så jag har fått klocka dom.. Men dom va väldigt oregelbundna.. Fredags mellan 7-19 min och i söndags 2-11 min men dom försvann när jag gick o la mig.. Igår hade dom bytts ut mot rejäl mensvärk i svanken o ljumskar och en ÖM nedre del av magen..

Men 15e lät ju bra.. Vi kan väl satsa på 15e båda två.. hehe..

/M

Har du packat BB-väskan än? Jag gjorde det idag, BM såg lite chockad ut igår när jag sa att jag inte packat den än:angel:.

Jag har också haft förvärkar, speciellt när jag anstränger mig (typ kliver ut/in ur bilen:rofl:). Men ingenting regelbundet. Ljumskarna gör ont däremot, men jag har lite svårt att skilja på vad som är foglossning och vad som är annat....
Känner du tryck neråt?

Händerna, speciellt fingrarna är svulla som prinskorvar, går knappt att böja på morgonen. Eller det GÅR att böja dom, men det gör ONT!
När jag vägde mig hos BM hade jag gått upp 1 kg bara nu sista veckan, men det är väl mest vätska hoppas jag.

Sen är jag TÖRSTIG, dricker säkert 2-3 liter/dag, gärna grapejuice.... Är det ett tecken tro?

Senast ändrad:

Åh vad spännande :bump: Mitt blodtryck hade ökat lite vis mitt sista besök och jag blev också svullen på slutet. När förlossningne hade startat var jag jätte varm och svullen och magen stenhård. Vaknade på natten och såg inte ens mian fotknölar men vägra tro att de var nått på g ;)

kl

Lite jämförelse v.38-39

phpzvwv5j.jpg

Luna10: Ja, i o ur bilen är ju en sammandragnings-lockande övning.. haha..

Men nope, inget svullet här alls faktis *peppar peppar* =)
Jag känner liiite tryck neråt men inte alls som alla andra pratar om att det toktrycker neråt..
Min lille i magen hade nog tänkt vänta till 2 veckors övertid.. hehe..

Tråkigt att det inte blev någon fölis! :(

Hahaha, nej jag hoppas verkligen inte att jag föder en fölis, sambon skulle inte gå med på att ha den i lägenheten! :rofl:
Föl blir det väl om ett par år igen, donnan lite liten ännu. :D

Jo, det är en fin ponny. Men men, bara att försöka igen nästa år isf :laugh:

Jag tror att min kära pojkvän skulle bli rätt glad över en fölis hemma i huset. Han försökte ta med lilla B-ponnyn Celine hem förra helgen. Både Celine och min egen Peia hade nog gärna kommit hem och satt sig i soffan och gosat med honom. Det är två sällskapliga små damer :D

knapplån

Min mage i v. 37 (36+3). Är precis så trött som jag ser ut på bilden, har åkt på värsta dunderförkylningen. :(

n740919602_1397303_4019.jpg

Var till BM idag, mitt SF mått har fortsatt att dra iväg, är nu 40 och jag ska få komma på Tillväxt UL, ant i nästa vecka. Hon skickade in remiss idag. Bebisen ligger med huvudet neråt, men är fullt rörlig och ligger hööööögt upp. Precis som Emil gjorde. :D

Hoppas att denna har lika bråttom ut som Emil, för isf skulle det bara var 10 dgr kvar. :eek: Men jag är inställd på att gå över tiden, lika så bra det...

Har rejäla sammandragningar/förvärkar varje kväll och dom släpper inte förräns jag lägger mig i badet. Har fått bada 3 kvällar i rad nu. :D

Händerna, speciellt fingrarna är svulla som prinskorvar, går knappt att böja på morgonen. Eller det GÅR att böja dom, men det gör ONT!

Precis så är det för mig med... har varit så i säkert 1 veckas tid nu. Tycker det är skitläskigt, går ju knappt att böja dom på morgonen & gör oooont som sagt. :crazy:

Åh hoppas på en liten bukebebisboom snart så man får kika på nyfotograferade bebisar :)

/ C som har alldeles för lång tid kvar :)

*kl*

har BF på måndag men jag hoppas bebis kommer tidigare, jobbigt att gå och vänta.. Fast känner inte av några förvärkar eller nåt som tyder på att det e på G :(

Har inte börjat packa BB-väskan ännu så det e nåt jag får ta och göra nu i dagarna för man vet ju aldrig :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024