Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha håller med dej pmm, jag minns när jag var på Liseberg i v 19 och var så stolt över min Stoooooora mage och nu kunde ju INGEN missa att jag var gravid haha. Hade jag vetat att jag ett par månader senare skulle känna mej som en uppblåst flodhäst med ankgång så hade jag nog njutit mer där i mitten.

Så freya_bus, njut av din söta mage, den är superfin!

Jag tyckte min mage var lagom stor runt v 25-30 sådär, nu är den definitivt för stor.... Det går ju inte att hitta en enda bekväm sovställning.
Men jag tycker det fortfarande verkar orimligt att det ligger en nästan 3 kg och 50 cm lång bebis där, men det gör det ju bevisligen enligt UL så...:o

Kan bara hålla med... jag har precis 1 månad kvar till BF idag och det är inte roligt längre. :( Kan knappt sova om nätterna längre, kan bara ligga på sida och måste vända mig många ggr för att inte få ont & jag vaknar varje gång jag måste vända mig. :(
Hoppas att det är över snart...

Och flodhäst, ja det är väl det minsta man känner sig som. :crazy:

Premiär för mig och Grodan i denna tråd :D

v.10 ( precis ätit, magen är inte riktigt sådär stor annars )

v10.jpg

Har din bebis fixerat sig än? Vi har ju samma BF men din mage är ju mycket högre än min... Min liksom hänger ner över troskanten:o?

Har din bebis fixerat sig än? Vi har ju samma BF men din mage är ju mycket högre än min... Min liksom hänger ner över troskanten:o?

Japp, han är fixerad kollade senast i v. 36... Min mage ser inte ut att ha sjunkit speciellt mycke men jag känner att den har sjunkit lite. Inte alls jobbigt att andas på samma sätt och trosorna lägger sig långt ner.. =) Men inte hänger den över iallafall.. haha... :D

Är din fixerad?

Ja, den var i alla fall fixerad på UL för 1,5 v sen.
Min mage hänger ner så mycket att jag måste sitta med benen brett isär, sådär som en gubbe med ölmage, för att det inte ska vara obekvämt....:D

Ja, den var i alla fall fixerad på UL för 1,5 v sen.
Min mage hänger ner så mycket att jag måste sitta med benen brett isär, sådär som en gubbe med ölmage, för att det inte ska vara obekvämt....:D

Haha.. det där med att sitta med benen isär käner jag igen!! =) Bästa ställningen är skräddare! =)

*kl*

Ja, jag kanske ska uppdatera lite jag oxå?
Känns inte som det växer någonting och så åkte jag på ett bakslag vid UL och fick "göra om" två veckor. ;)
Här är iaf kvällens kagge. 16+6 enl. UL.
DSC02122.JPG

Om ni kollar albumet så står de "nya" veckorna inom parantes och de jag tidigare trott utan parantes. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024