Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Men Gud mänska, jag packade väskan säkert 10 veckor innan! Hur har du nerver att inte ha den packad? Seså iväg nu och packa bbväska! :D

Men Gud mänska, jag packade väskan säkert 10 veckor innan! Hur har du nerver att inte ha den packad? Seså iväg nu och packa bbväska! :D

Haha. Jag är din motsats! Började inte packa bb-väskan förrän jag hade värkar... Och färdigpackad blev den inte förrän jag hade vattnet rinnande längs benen. :p

Haha...känner igen mig, det som inte låg i min BB väska redan då värkarna började/vattnet gick...ja det kom inte med heller.
Som kameran tex. :( Denna gång ska vi INTE glömma kamera.

Bra gjort! Ditt organisationssinne i svåra situationer måste vara mer utvecklat än mitt :D

När mina värkar började lagade jag spagetti och köttfärsås, sedan drack vi kaffe, sen dusch och sen in till sjukhuset.

Då var jag bara lycklig och förväntansfull, jag skulle ju äntligen få klämma ut den långsamma lilla skitungen! ;)

Förhoppningsvis, men det beror på om vi hinner bli färdiga =) Det är ingen panik om det skulle diffa på några månader, vi bor ju redan i ett hus =)

//Julia

Åh här händer det grejer minsann!

Du är verkligen jättefin, det bara lyser om dig!

Du ser så snäll ut, en såndär som man vill ha som kompis. :D

*kl*

Hoppas det blir sista bilden från mig men antagligen inte,känner inte av nånting.. BF på måndag!!

Vecka 39+2

23459314.jpg

Jag kände INGENTING då jag väntade Emil heller, det bara startade huxflux...så det kan ju bli närsomhelst för dig. :)

KL

Ser ju bara ut som att jag har ätit för mycket mat :rofl: Eller vad säger ni? :D

114c_16901993.jpg
114_16901974.jpg

Ser lixom ut som att jag är en sån där med fyllning. Haha.

Senast ändrad:

Så fina magar allihopa, snart kanske jag oxå kan börja lägga in bilder....men min magen har sett nybebisgravid ut det sista året, men det är bara massa extra kilo :mad:
Men då kanske det dröjer längre innan man ser nåt på mig?? Dock kan jag känna mig mer uppblåst i bland......:o
Är i vecka 8 nu....och i går stod jag o ulka för första ggn på dass, men inget kom upp:eek:...ledig i dag o tog det ngt lugnare i morse så inte så illamående!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024