Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

Här kommer en bild på mig och min man för en vecka sedan på min systers bröllop

DSC03359.JPG

En dagsfärsk bild v. 39+0 och imorgon kommer Linus ut med ett planerat snitt pga trångt bäcken.

v.39+0.JPG

Lycka till imorgon :bump:

Du har en jätte fin mage och vad härligt det ser ut på 1a bilden.

Lambo Plutt plutt mage ;) Sådär ser typ min mage ut nu om jag slappnar av (det var t.om några som fråga på vårt bröllop om vi skulle ha en till :eek: )

Lycka till imorgon :bump:

Du har en jätte fin mage och vad härligt det ser ut på 1a bilden.

Lambo Plutt plutt mage ;) Sådär ser typ min mage ut nu om jag slappnar av (det var t.om några som fråga på vårt bröllop om vi skulle ha en till :eek: )

Bah :D Du ska få se i profil ikväll ;) Min sambo såg mest ut såhär: :eek: :rofl:

kl

Jag tycker inte min mage växer något. Jag märker att den är annorlunda när jag ligger ner på rygg och att jag inte kan dra in den men det känns som den är lika stor som som i v.13.
Frågade mamma igår om det syntes något och lite rundare tyckte hon men ingen bebismage :( Jag är lite tjock annars så det kanske tar längre tid för mig innan det syns.

(är i slutet av v. 16 nu)

Du ser jättesnygg ut! :)
En fråga, hur har du fått rätt på att ditt bäcken är trångt?

Mvh
Ishtar med stora v 34-magen, shit vad tiden går fort!!!

Vänta du några veckor så kommer du tycka att den där lilla magen är pytteliten ;)

Jag tyckte också att det syntes JÄTTEtydligt i v 13-15, men om jag jämför med nu så är det ju ingenting... och större ska det bli!

Visst är det underbart att vara gravid?!

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III