Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Här har ni en i profil :D

mms_17929272.jpg

Stenhård dessutom!

Kl

Blev inte mycket bättre bilder :D... 13+4. Stenhård!

134_17891725.jpg

134b_17891743.jpg

wohaaa den e ju rätt stor faktiskt sådär va min efter v 20 men då va jag ju lite fluffigare från början (och hela tiden :rofl: )

Cassic_bambi: vilken behändig liten mage.... :)

På sista bilden syntes det lite bättre, och visst finns där en liten kula. Jag tyckte som sagt också att jag blev stor fort (kan det ha något att göra med var moderkakan sitter och hur man bär livmoder och barn?).

Här är ett kort när jag var i v 13
http://www.pixbox.se/pic_show_id21757331.html

och v 15 (hade inget från v 14 tydligen...)
http://www.pixbox.se/pic_show_id22134423.html

Om man jämför dem med hur jag såg ut innan jag blev gravid så tyckte jag att jag var jättetjock =)
http://www.pixbox.se/pic_show_id21435058.html

Fast det var väl egentligen först i v 17 som det verkligen, verkligen syntes att det var en bebiskula
http://www.pixbox.se/pic_show_id22569137.html

Ha ha, det blev lite många bilder =)
//Julia

Ja du var verkligen supersmal från början och nu har du en jättemage! Tänk att det är flera månader kvar, du kommer ha en bautamage! :D

Ja, jag vet :rofl::bump::rofl:

Just nu så tycker jag bara att det är helt underbart att vara gravid! Magen är visserligen lite i vägen ibland, men inte så att det blir för jobbigt (det lär ju bli värre liksom...), humöret är på topp, jag är pigg och glad (föutom att jag är sjuk just nu) och livet känns allmänt lätt, enkelt och härligt! Det är underbart att känna lilla bebisen tumla runt i magen och att se det från utsidan!

Det har jag varit länge ;) Men vill ha 2-2½ år i mellan och då börjar de bli dags att börja snart!
Igår var dock mina föräldrar hit och vill att vi ska åka med dem till thailand hela familjen för nästa år fyller pappa 50, syrran 20 å brorsan 18. Mamma vill att vi ska åka om 1 år ungefär. Om 1 år vill ju jag vara gravid!

Är ju hyffsat lugnt beroende på vart i graviditeten du vill vara ;)

Skämt åsido, jag förstår problemet.
Själv lämnar jag inte Svergie under min graviditet är alldeles för nojig för att göra det ..

Thailand är underbart, tycker absolut du ska åka :D

Jo självklart vill vi åka, men jag vill inte sänka min FP som jag har nu. Jag kommer inte på evigheter lyckats ha så hög SGI som jag har idag. Hade jag inte blivit uppsagd hade jag bokat resan nu. Men just nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Personalchefen vet inte ens vart jag ska jobba under min uppsägningstid!

Kul med flera bilder på en gång sådär,
så man lättare kan se utveckligen :laugh:

Borde ta och fota för att se hur jag själv ser ut :angel:
UL nästa v så då får man väl veta lite närmare i vilken vecka man är.
Misstänker att jag "bara" kommer vara i v 16 nästa vecka,
BM tror18 nästa vecka men mja.... vi får se.

Börjar iaf känna lite mer goa rörelser där inne :love:
(härligt så länge det är så här små gulliga saker :angel: )

Jag funderar på om det är bebis jag känner i magen, senaste veckan har det varit mycket på gång i magen men det har inte känts som vanliga gaser.
Gick in i v. 17 idag så det är ju inte omöjligt, men inom ngr veckor blir jag nog säker på om det är bebis.

Ja förra gången tog det tid inna ja gtrodde på att det var sprattel där inne,
det var först efter UL när hon påpekade att "det där borde du känna!"

Jag trodde ju bara att det var magen som var bubblig :laugh:

Så det borde väl mkt väl kunna vara lite liv du känner där inne :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka