Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

18+2 var sista bilden ni fått se.

Nu har det gått några veckor igen... :)
19+0, Magen har krymt!!

19+5, på väg till skolan.
DSC02154.JPG

Åsså de dagsfärska bilderna, 20+3.
DSC02178.JPG

DSC02175.JPG

DSC02183.JPG

Senast ändrad:

Tack. :)
Ja, nu börjar det nog hända nått på riktigt. :)
Alla mina klasskompisar berättar om hur de exploderat efter v. 20 så det känns vanskligt att vakna varje morgon, tänk om jag ser ut som en valross? ;)
Nu har folk faktiskt frågat om det är så att jag ska ha barn så det är lite roligt.

(Ser ni, jag fick tag på en beige manchesterkjol oxå, på tal om ingenting. :D;))

(Album)

Senast ändrad:

Jättemysig mage.

Kollar på mina magbilder, och visst blev magen stor snabbt kring v.20, men inte valross-stor, utan härligt stor. Jag älskar bilden på min mage när jag var i v.35 :love: helt sjukt att det är 1 år sen nu!

Fast mina klasskompisar (åtminstonde två av dem.. :angel: ) berättar oxå hur de gått upp närmare/över 35 kilo under sina graviditeter... Det är nog DE valrosstendenserna jag inte riktigt vill dra på mig. :)

Igår kväll när jag gått och lagt mig i sängen och tittade på tv i min ensamhet ryckte det till i magen. Jag hann tänka "Hjälp!" innan jag rev av mig täcket och tittade på magen. Strax därefter dansade bebis lambada i magen flera minuter! :love: Det var så att det riktigt syntes på utsidan!! Första gången och jättehäftigt. Bebis gillar nog Scrubs. :D

*kl*
Var på ul ljud idag och enligt deras mätningar så var jag "bara" i v 16+3,
nedrans också :p
Men man kan ju inte ha tur i båda graviditeterna.
Hon räknade ut bf till 14 mars.
Tyvärr kom jag mitt pucko mig inte för att fråga om kön,
jag var ju så himla nyfiken denna gång.

Du ser jättefin ut! Det är verkligen något speciellt med gravida kvinnor, man liksom utstrålar så mycket glädje, stolthet, värme och lycka!

//julia

Du lyckas i alla fall smila på bilderna, det är mer än många av oss lyckats med ;) Svårt när man ska ta bild på sig själv och få med hela magen haha. Min moster undrade flera gånger varför jag såg så jävla sur ut på bildern! :D (men det var jag alltså inte)

Och som den växer, din kula!

Du lyckas i alla fall smila på bilderna, det är mer än många av oss lyckats med ;) Svårt när man ska ta bild på sig själv och få med hela magen haha. Min moster undrade flera gånger varför jag såg så jävla sur ut på bildern! :D (men det var jag alltså inte)

Och som den växer, din kula!

Haha jag låtsas att nåt är roligt när jag fotar själv... Typ att nån säger nåt kul, hahah vilken mupp man är. Jag har ju en liten fjärrkontroll så jag kan iaf få med allt :)
Ja men vadå man koncentrerar sig ju ;) Jag raderar bilderna jag ser för sur ut på! O dom här tkr jag i ärlighetens namn var hemska :rofl: Men magen är :love: så det utklassar det andra!

Ja visst gör den, vecka 15 lixom.. hjälp!

Det kanske är femlingar? :idea:

Jag hade en stapel av krämburkar framför spegeln (så jag kunde se fotorutan i spegelbilden haha).

Så FIN du är, och alla ni andra här i tråden.:)
Håller med Freyja; det är verkligen något speciellt med gravida kvinnor.

Håller tummarna för att jag får vara en av er snart:love:

Äntligen har vi fotat magen igen, tyvärr kommer vi oftast på det på kvällen så det blir lite trista bilder med blixt och trött fotoobjekt. Fast här har jag iofs tagit bort ansiktet då jag vill vara åtminstone liiite anonym.

Slutet av vecka 34 är det här, tagna i måndags. Magen står rätt ut och ganska högt tycker jag. Pojkmage eller???
Idag gick jag in i 35 - fatta att jag ska föda barn snart! JAG! Herrejösses, jaja det ska väl gå det med. ;)

080929_2_v34_magen.jpg

080929_4_v34_magen.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka