Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tjusigt!!

Nää visst är det hemskt o fota på kvällen m blixt när man mest vill sova :D Fy mina senaste blev riktigt illa :rofl:

jag tror du har en flicka i magen.... intuitionen säger det :rofl:

Lambo: Du har tvillingar i magen En flicka och en pojke :angel:

/spåkvinnan

jag tror du har en flicka i magen.... intuitionen säger det :rofl:

Lambo: Du har tvillingar i magen En flicka och en pojke :angel:

/spåkvinnan

Detta ska vi komma ihåg, får vi se om du har rätt! :laugh:
Nånting någonstans säger mig att det är en tjej också, mest för att det verkar helt OMÖJLIGT att fastna för pojknamn. Flicknamn känns mkt verkligare och lätt att föreställa sig. Kanske är ett tecken?? Annars tror alla på pojke, även barnets blivande pappa. Fast mest för att alla i hans släkt, och han, bara får pojkar...

Jag tycker du ska sluta, och alla andra oxå. Det är ju orättvist att inte jag får vara med i den här tråden!!

Jag tycker du ska sluta, och alla andra oxå. Det är ju orättvist att inte jag får vara med i den här tråden!!

:rofl: Haha ja hör ni nu, kan någon moderator låsa denna dumma tråd med alla lyckliga gravida tills pmm har blivit befruktad och själv kan vara med igen ! :angel:

Och jag såklart.... ;)

Jag kan fortsätta med att tala om hur ortoligt mysigt det är när den lilla tumlar runt i magen, buffar och bökar mest helatiden! Det är också helt underbart att kunna "prata" lite med henne och putta lite på magen så att hon buffar tillbaka... :angel:

Se nu till att våldta din man ordentligt!

*kl*

här kommer bild på min mage som togs igår på BF :)

23932327.jpg

Jag tror något har hänt med min mage senaste veckan :)
Skratta inte åt att linnet, satte bara på mig det för att det bättre med ett tajt linne och sen såg jag på korten att det är åt fel håll :o

tack :)

ja, den sjönk rätt så mycket förra veckan. å igår så sjönk den nog ännu mer...
får hoppas bebis trillar ut snart också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka