Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

å enligt mitt ul så skulle bebis komma 2 oktober, enligt sista mens 3 oktober.
men nu sitter jag här på bf+4 (snart 5) å ingen bebis är ute än :D

Finns INGEN chans att bebis tillverkats tidigare eller senare för jag vet exakt när vi hade sex, så min bebis gillar helt enkelt att bo där inne :)

med sonen så hade jag bf 15 dec enligt sista mens och 16 dec enligt ul. men så blev jag igångsatt tidigare så har ingen aning om ifall det stämmer eller inte...

*kl*

Enl min uträkning skulle Lova komma 15/12 2005 (korta menscyklar och stenhård koll på ÄL), enligt BM den 18/12 2005 och enl UL 14/12 2005....

.... hon kom året efter ;) den 1/1 2006 :angel:

enligt min bm skulle min kille titta ut den 18/1 07, men han kom den 15/1! var helt säker på att jag skulle gå tiden ut (sa jag till min sambo kvällen innan han kom, jag sa det kommer inge bebis innan den 18.e) skulle blivit igångsatt den 18 annars.

kl

Ja, men ni ser! Bebisarna behagar titta ut när de själva vill och verkar inte ta någon hänsyn varken till BM:s uträkning eller mammans egna =)

Det blir spännande att se när min lilla bebis vill ut. Så länge hon håller sig inne i magen under vår Thailands resa och gärna förbi årsskiftet så är det bra!

//Julia

;)

Tagit nya bilder, här går det undan! Kanske är 7 st ändå..?

Vecka 16 (15+4)

154_18812477.jpg

154b_18812488.jpg

fin :laugh:

Jag är så faschinerad över hur olika magar växer,
att vi alla är så olika, lite häftigt sådär. :D
Ja jag är trött och knäpp :angel:

Jag var inte en tunnis innan direkt så min mage är stor! :) Hade jag varit en spinkis innan kanske den hade varit mindre fast ändå som den kula den är! Nu är det ju ett lager (duktigt lager) fett på :D

Vilken underbar mage! Undrar när min skall börja växa. Är en vecka före dig men min har knappt börjat puta ... måste e till at få ut lite bilder!

Ja den är härlig :love:

Två mornar i rad nu när jag har vaknat har den varit gigantisk! Alltså, den brukar vara ganska "platt" på morgonen och växa under dagen :) Så det känns som att jag har fått en riktig mage nu!

Så en morgon när du minst anar det dyker den upp :)

Oj, vad din mage växer.
Jag frågade mamma idag om hon tyckte att jag börjat få mage eller om jag fortfarande bara ser tjock ut. Men nu finns det en mage där, inte så någon vänder sig om på stan men dom som vet kan se. Men jag längtar till den blir lite större.

Oj, vad din mage växer.
Jag frågade mamma idag om hon tyckte att jag börjat få mage eller om jag fortfarande bara ser tjock ut. Men nu finns det en mage där, inte så någon vänder sig om på stan men dom som vet kan se. Men jag längtar till den blir lite större.

Ja det är helt.. stört :D Den ser större ut IRL haha min sambo ser mer ut såhär: :eek: :D När vi tittar på den :rofl:

Vad härligt!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka