Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

*kl*

Nu var det längesedan jag visade upp någon magbild, så här kommer en i v. 39+1

Magen ser så hemskt stor ut, känns inte alls som om den är så stor! Senast igår kartade jag upp på logen för att hämta en spånbal :angel:

24066199.jpg

Vad tror ni- är det en kille eller tjej därinne?

Kul med fler magar :laugh:
Egentligen fattar jag inte vad som kan vara så kul
med att titta på dessa olika magar.
Ändå faschineras jag.

Jag var inte en tunnis innan direkt så min mage är stor! :) Hade jag varit en spinkis innan kanske den hade varit mindre fast ändå som den kula den är! Nu är det ju ett lager (duktigt lager) fett på :D

Fast jag är ju ingen tunnis heller,
det växer nog bara olika.
Jag var jätte "seg" med första barnet också ;)

Svårt att se från sidan. Men jag tror det är...hrm...Nån måste ju gå mot trenden att de bara föds pojk-bukebebisar så jag tror en tjej, därför kommer de säkert bli en kille ;)

skogstomten Jag kan också sitta och kolla på magar hela dagarna :love: Och för varje ny bild blir jag så avis ( ialla fall när magen är sådär lagom stor ch bebisen inte sparkar sönder en invändigt)

Vad fina bilderna blev! Jag gillar den i mitten, där man bara ser magen hihi. Typ här kommer magen och två mil efter mamman :D Fast alla bilderna var jättefina!

amalia jag tror det är en tjej!

Det skulle jag oxå vilja göra! men min sambo förstår inte alls poängen med att ta kort på magen... Det är ju bättre att ta kort på bebis när hen kommer ut... :(

Och när får vi se nya bilder på dig då?!

:D

Snart.
Det har hänt så mycket här hemma ( tänker inte på magen, fast den har växt den med .. ) som har gjort mig så uppstressad, orolig och mått dåligt psykiskt.

Det har gjort att jag inte alls haft något lust att lägga upp bilder eller uppdatera i min blogg.

Men nu börjar det känns bättre, ska leta på sladden till kameran så ska jag lägga in en ny bild i helgen ..

*kl*

Tack till alla som tyckte det var fina bilder. Det är första gången jag fotar magbilder (på andra än mig själv då) men jag hade läst på innan, och så hade jag många idéer när jag kom dit.

Tjejen som jag fotade är kalasnöjd med bilderna, och det är ju huvudsaken. Själv tycker jag det var himla kul att bilderna blev så pass bra, utan speciellt mycket efterjobb i PS :)

Och ni är ju int5e så partiska heller, så det var kul att ni gillade dom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka