Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha...nä det är väl det som är det svåra, att få karlarna att vilja vara med på foto där deras stora mage ska stå i fokus. :angel:

åå när jag ser din underbara mage vill jag ha ett barn till(min son e ca 20månader), men när jag tänker på förlossningen..... nej tack...men min son vägde 4449gr och föddes ca 1 v innan det var dags,och jag kommer fortfarande ihåg allt från förlossningen så därför vill jag inte ha nått mer barn. men jag var förlossningsrädd och dom lyssnade inte på mej. gick hos en kurator till v 38 och fick ingen hjälp.(ville ha kejsarsnitt). och enligt bm skulle han max väga 3kg. och förlossningen slutade med att dom fick ta han med en sugklocka ( efter 11timmar av krystvärkar),. att vara gravid var inte heller så kul, fick ljumsk bråck i v 19 och fick ej röra mej, trist! MEN IALLAFALL lycka till alla som ska ha barn! en underbar känsla när det går bra!. ALLA HAR JÄTTE FINA MAGAR!!

:idea:

En sådan gravidbild hade jag velat fota. Tyvärr är ju min sambo så himla smal att det inte skulle funka :D

Vill bara tillägga att det här inte är min sambo. :) Men karln hade största magen på festen. ;)

Tiden flyger iväg, jag kan inte fatta att jag är höggravid!
Min kompis har hälsat på idag, hon har fött två barn och trodde huvudet hade fixerats nu. För henne kändes det precis som för mig, strålar nedåt ibland. Men det betyder inte att nåt är på g inom X antal veckor va? När fixerade sig era bebisar?

Kalaskula, den är ju yttepytte ;)

Ishtar Orkar inte hämta min journal, men Rasmus fixerade sig ganska så tidigt, sen kände jag som om någon sprutade upp frätande syra i urinröret för varje gång han bökade sig ännu längre ner. Som värst var det 2 veckor före han kom ut (Alltså 3 veckor före BF)

Okej, då vet jag att bebis kan komma när som helst ändå.
Det sparkas mer än förut i magen, kanske bebisen blir frustrerad av att sitta fast? Låter ju inte speciellt kul faktiskt. Ser fram emot nästa tisdags BM-besök för att höra om min gissning stämmer.

Det dök upp en smygtagen bild framifrån också, jag såg bara hon som fotade från sidan. :)

n1376637318_113154_5487.jpg

Men guuuud! Jag är åxå i v 23 men min mage är fasen så mkt större än din! Ooiiii börjar fundera om jag har lagt på mig fett också eller?? :D

Bättre sent än aldrig, eller vad säger man ;)

Magen v.17 ( 16+3 )

magen003.jpg

Vad tror ni om könet på Grodan i min mage då, filiduttan någon idé?

Senast ändrad:

Jag tror att det är en killgroda!

Här är min i v 21+0. Den har växt otroligt mycket senaste tiden. Någon som vill gissa kön på min med? :D
210.jpg

Det är ju en liten Skurt.... en pojke.... :banana: han kommer ha lockigt hår och vara så söt att man vill äta upp honom!

Jag har nog en mer spetsig mage och du en mer rund, tryck upp bilden i normalstorlek så ser du bättre :)

Den har blivit hårdare och spetsigare nu på bara någon vecka.

Pojkmage har jag hört om min och flickmage om din, men det säger ju egentligen ingenting ;)

Jag har också hört flickmage om min :) O din ser ut som en pojkmage! Men som du säger, det säger ju ingenting... :D

Vi får se om det stämmer på dig tidigare än mig *nyfiken*

kl

Vad tror ni om min då, flicka eller pojke?
Bilden blev inte så bra, min rumpa är visserligen stor men på bilden ser den gigantisk ut :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka