Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag har gått upp 9 kilo än så länge, och magen ska bli större och mer i vägen!? Hur galen kommer man inte bli då:) haha, jag tycker redan att den är hopplös.

I min mage ligger en liten pojke, det har jag varit säker på ända sen den blev till. Och på ultaljudet såg det ut som en pojk oxå. hihi:D

zoccer wadd får väl börja bli lite aktiv igen nu....

v 20 (19+5)

IMAG0004.jpg

Hahaha! Jag har gått upp 4,5 kg än så länge, var och vägde mig senast alldeles nyss på MVC. :D Har kännt av så lite sparkar sista dygnen, den har nog vänt sig och lägger av dem nån annan stans än mot min urinblåsa, så det kändes bra att få åka och höra hjärtljuden idag. Fattar inte att man ska oroa sig för allting. Först tyckte jag magen var för stor, sen såg jag nån annan åsså tyckte jag den var för liten... osv nu såg jag dock din och inser att den INTE är så liten...

Nej då, inte osynlig =) Men det är ju svårt att säga så mycket om den eftersom den knappt syns ;) Jag tror att du får en flicka, men det är bara baserat på en känsla.

//Julia

Men du har ju en tröja som döljer ( ser det ut som )

Om du visar med att sträcka tröjan och hålla handen under magen så ser man kanske tydligare och bilden är ganska mörk?

:rofl::angel:
Ja jag vet att bilden var rätt meningslös,
var mest lite retigt sådär. Tidigare när jag lagt ut bättre bilder har det varit noll reaktion då med, så nu blev jag lite bus retig mest.
Inget att ta på något allvar alltså ;)

Men usch, nu får jag dåligt samvete! Har du aldrig fått några kommentarer om bebismagen? Lägg ut en bättre bild så ska här kommenteras! :D

:rofl::angel:
Ja jag vet att bilden var rätt meningslös,
var mest lite retigt sådär. Tidigare när jag lagt ut bättre bilder har det varit noll reaktion då med, så nu blev jag lite bus retig mest.
Inget att ta på något allvar alltså ;)

Jag brukar med jämna mellanrum gå tillbaka och se på magar som jag missat, men din mage var konstig, som ett rött kryss ungefär:D

Lägg ut en till :idea:

Jag kommenterade din mage förra gången :)
Det är som dom andra sa lite svårt att de med den tröjan, men så stor är magen inte iaf :)

ang. min bebis så är blivande farmor helt säker på att det är en tjej (men hon har inte sett mig sen jag blev gravid, bara ul bilderna). Jag har också en känsla av att det är en tjej. Ska på ultraljud på onsdag så vi får se om bebis vill visa vad den är då. Imorgon ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtljud, hoppas det finns några.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat