Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag håller med! BIIIILD :D

Fotade själv min vecka 17-mage alldeles nu för 2 minuter sen!

16+1 (inte ens kvällsmage :rofl: kanske är 3-4 st?)
image-upload-79-702120_19081287.jpg

image-upload-89-710000_19081299.jpg

Häftig :D

Fast min mage har nog börjat växa lite,
tror jag eller om det bara är att jag blivit tunnare ovanför :crazy:
Byxorna sitter liksom inge tajtare.

Häftig :D

Fast min mage har nog börjat växa lite,
tror jag eller om det bara är att jag blivit tunnare ovanför :crazy:
Byxorna sitter liksom inge tajtare.

Mina byxor satt inte tajtare förän dom sista veckorna när jag började samla på mig vatten! Så visst kan magen ha växt ändå!! :D

Men det behöver varken vara 3-4 st eller en jätte. En gammal klasskompis var väldigt stor tidigt (större mage än din) och när hennes son föddes var han helt normal i storlek, tom lite liten.

Jag är i samma vecka som dig (v17) och på mig syns det inte ett dugg! Lika platt om magen som vanligt! Började bli orolig om någon verkligen bor i min magen men fick iaf lyssna på hjärtljud i fredags :love:
2kg har jag ändå lyckts gå upp på 4 veckor och de 2 kilonen tor jag har satt sig på min rumpa! :D

Det är verkligen olika :D

Jag är glad att det syns så tidigt, tkr det är mysigt :) Fast jag känner mig bara knubbig ;)

Gått upp 1,6 kg eller nåt sånt. Varav 1 kg i helgen haha.

Min mage blev också stor tidigt och det är bara en liten bebbe där! I v 20 hade jag samma sf mått som min mamma hade när hon väntade tvillingar i v 20 :o

//Julia

Magbilder från en fest jag var på i lördags
Liiite anonym vill jag vara så jag har lagt en fin liten svart ruta på ansiktena våra. På andra bilden jämför jag magar med en herre med minst lika stor kalaskula. :D Det är alkoholfri öl förresten...

081011_v36_anonym.jpg

klas_nina_magar_anonyma.jpg

Haha sista bilden :D Det var ju inte länge sen du hade en liten pluttmage! Samma sak med Freyja_bus. Det var ju nyss ni berätta att ni skulle få bebis!!

Jag & min sambo pratade ofta om att göra det... spänner han ut sin mage så är den i klass med min mage då jag var höggravid. :D Dock blev det aldrig av.

Hehe, synd att jag inte tänkte på det när jag fotade magbilderna på min vän förra veckan, hennes sambo har stor kagge han också. Men han hade nog aldrig deltagit på bild, haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat