Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Haha, ja man oroar sig för allt.
Jag satt nyss o klämde på min mage och tror jag kände ett litet huvud, men då kom jag på att jag kanske klämde ögonen ur den stackars ungen!! :D

Min bebis använder min kissblåsa som en sån där stooor hoppboll man hade när man var liten, han sitter på den o stutsar hela dagarna. Den här ungen är så överaktiv så jag kommer nog att bli ordentligt underhållen dom närmaste åren.

Förresten...... Jag har fått en penisnavel... Nån mer som fått en sån....?:angel:

Haha, ja man oroar sig för allt.
Jag satt nyss o klämde på min mage och tror jag kände ett litet huvud, men då kom jag på att jag kanske klämde ögonen ur den stackars ungen!! :D

Min bebis använder min kissblåsa som en sån där stooor hoppboll man hade när man var liten, han sitter på den o stutsar hela dagarna. Den här ungen är så överaktiv så jag kommer nog att bli ordentligt underhållen dom närmaste åren.

Förresten...... Jag har fått en penisnavel... Nån mer som fått en sån....?:angel:

Haha, ja, hur mycket kan man klämma på magen egentligen?
Jag brukar putta den från sida till sida på kvällarna för då vaknar den och sparkas. :D Min kära sambo tenderar dock bli bestört och hävda att jag bryter benen på stackarn. :angel:

Min navel ser ut precis som vanligt. :p

Jag puttar också massor på min mage, kan inte låta bli! Ibland gör jag det för att väcka bebisen, och ibland för att snacka lite =) Det är ju så roligt att peta på magen och sedan få en buff eller spark tillbaka! Ibland känner jag olika kroppsdelar riktigt tydligt (jag har moderkakan i bakvägg) och då kan vi knö lite från varsitt håll, det är mysigt =) Jag tror inte att det är någon risk att man skulle peta i ögonen på bebisen, det är ju fostervatten ivägen som skyddar barnet!

//Julia

16630_1224224894.jpg

73602_1224224990.jpg

nu har jag me uppdaterat:bump: v 17 (v16+5) flicka eller pojke??:p

Gissar också på en flicka :laugh:
Fast jag har egentligen ingen koll allas på sånt där.
Mysig mage iaf :laugh:

Tittade på lite sånna där Kinesiska kalendrar, men fick lite olika beroende på vilken sidan jag hittade den på, fick två flick och en pojk och nej jag har inte trilingar ;)

Jag brukar putta den från sida till sida på kvällarna för då vaknar den och sparkas. :D Min kära sambo tenderar dock bli bestört och hävda att jag bryter benen på stackarn.

haha sådan är min sambo oxå, när vi ligger i soffan eller sängen på kvällarna brukar jag oxå trycka lite på magen för att väcka h*n.
Brukar få en kraftig spark tillbaka och sen lugnar den lilla ner sig igen.

Det är ju så skönt och känna att den lever! :)

Fast idag har jag typ bara känt min egen puls när jag kännt på magen... Hela magen hoppar i takt med mitt hjärta...

Oj vad klurigt, från sidan ser den lite toppig ut ( som en pojkmage ) men inte riktigt så tydligt snett framifrån.

Ska ni ta reda på könet innan?

13 mars är det meningen att min ska komma ut, men jag tror på den 21/3 som är min födelsedag eller den 22/3 som är min pappas födelsedag.

MittNyaJag: jag tror du får en pojke.

Vet inte. :angel:
Jag vill inte veta men sambon är nyfiken.
Vet inte om vi "får" nått mer UL heller. Blir det så att vi får nått mer så får vi väl ta ställning till det då. :)

Roligt att alla säger pojke. Har nog bara fått en flick-kommentar och det är från min kompis som hemskt hemskt gärna vill att vi ska få en flicka så hon får handla flickkläder. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka