Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Vecka 18, morgonmage så den är inte lika stor som "vanligt" :D

171c_19580774.jpg

171b_19580752.jpg

Jag blir lika häpen varje gång, jag var ju gravid långt innan dig så du kan ju inte vara i v. 18, det är ju jag! Sen inser jag att jag är i v. 24 nu...
:)

Jag har nog inte riktigt smält de här att jag är gravid ännu. :D

*kl*
Här har ni en vecka 34 mage! (33+1 för att vara exact)

DSCN0932.jpg

Kan ju iaf rapportera med tanke på den lilla magen att allt var bra med den lille där inne. Pigg och sprattlig, var väl mest jag som inte växt så mycket.
Snäll läkare iaf :laugh:

Tjockis. ;)

Den ser verkligen klotrund ut framifrån och ju mer jag ser din mage ju mer övertygad blir jag att det bor en pojke i min. :)

Jag tror också att du har en pojk i din mage!

Alla som träffar mig i verkligenheten säger att jag har en pojkmage, men jag tycker alltid att dens er väldigt rund och fin ut på bild =). Det syns inte alls bakifrån att jag är gravid, och jag har inte gått upp någonting förutom själva magen. Ibland bär jag bebisen högt och ibland lågt.

Det är så skoj nu när magen är en ordentlig, hård och fin bebismage! Magen hoppar från sida till sida när den lilla bökar omkring, det riktigt bubblar i den! Ser sjukt kul ut och är riktigt mysigt...fast ibland blir jag arg på henne när hon gör mig illa med en karatespark i revbenen eller när hon leker studsmatta med min urinblåsa :D

//Julia

Nu är din mage sådär härligt perfekt. Alla ser att det är en bebismage och den är sådär mysig och buffarna är hårda fast inte obekväma. *åååhhh*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat