Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

:rofl: Lugn & fin nu...

VET dock att det kommer & suga i bebistarmen om några månader (gör det iofs redan...), men jag har lovat mig själv nu att vi inte ska skaffa fler ännu på några år. Sambon däremot vill gärna ha en till lika tätt...Klart jag osså vill, men jag tänker lite mer långsiktigt & mer praktiskt än honom. ;)

Jösses, magen känns verkligen inte såhär stor - men det är den visst!
Taget i tisdags, sista dagen på vecka 37. Nu är jag i vecka 38 och det börjar dra ihop sig, tja kan ju faktiskt hända när som helst nu egentligen! :eek: :laugh:

Undrar vem som ligger och bökar runt därinne, och är det en tjej eller kille? Jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag tror det är!
Bebis har legat i samma position sen vecka 30 då bm började känna, jag känner ju också hur han/hon ligger. Huvudet nedåt, ryggen på höger sida, rumpan rakt uppåt och fötterna uppe på vänster sida. :love:

081021_v37_mageframifran.jpg

081021_v37_magesnett_anonym.jpg

*Edit* Piercaren är avslöjad, nog har han tagit hålet snett alltid! Ser ut som om jag har tre navlar i en sned linje...

Senast ändrad:

Nu finns där verkligen en mage! Du är kanonfin!

Jag känner mig inte heller speciellt stor, men så tittar jag på bilderna och tappar nästan hakan... är det där verkligen JAG???

//Julia

Du är sådär mysigt gravid :) Hade de räckt så hade jag varit gravid för längesen :love: Men jag kommer se skitdum ut med en enorm mage. Så jag väntar :angel:

Det bara måste vara en liten tjej därinne!!

Du ser jättefin ut, underbar stor mage!

//Julia

Tusen tack! Nu är ni ett par st som gissat på tjej här på buke, men typ alla som ser mig irl säger att jag har "sååå typisk pojkmage". Spännande att se vad som kommer ut!!!!

Idag blev jag avtackad med prinsesstårta, nam nam, äntligen ledig. När var man det sist? Ska passa på att lata mig ordentligt nu. :laugh:

17 dagar kvar!

*knapplån*

Har inte lagt ut några magbilder i tråden tidigare, så dags nu med bara 17 dagar kvar(kan ju komma när som helst ju *hjälp*)
maggen.jpg-for-web-LARGE.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 637
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka