Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Här kommer en magbild från mig i v.19 ( 18+2 )
v19.jpg

Tyvärr såg mitt ansikte väldigt mystiskt ut, vilket jag inte vill visa alls ;)

Tiden går så sjukt snabbt, jag tycker det var nyss som både du och Lambo var nyplussade! Om det ska gå sådär fort vill jag också ha mer bebisar!!! :D Ni är så fina båda två! Ja allihop förresten! :love:

Tiden går så sjukt snabbt, jag tycker det var nyss som både du och Lambo var nyplussade! Om det ska gå sådär fort vill jag också ha mer bebisar!!! :D Ni är så fina båda två! Ja allihop förresten! :love:

Ja men eller hur, tiden bokstavligen rusar :eek:

Så klart du ska ha en till liten Knoddis till :love:, man blir så sjuk av att se alla färskingar i bildtråden..

Roligt att följa era knoddar också som blivit så stora nu :D

Ja det börjar nog bli dags igen! Jag ska säga till min ägglossning att det är ok att komma igång nu :D Tills vidare får jag sukta!

*kl*

Tänka sig, jag kom ihåg att ta kort! Hehe...
Veckobyte idag.
Här följer 25+0. Syns inte så stor skillnad mot de förra korten (tror jag...) men det känns som om jag växt hur mycket som helst!
Jag slår i magen i kylskåpsdörren och igår när jag bytte däcken på hästtransporten var den enda möjligheten jag hade att se om jag träffade hjulaxeln med domkraften att lägga mig ner på marken.
Så långt ioförsig ganska smidigt. Värre blev det dock när jag skulle upp igen... Tur ingen var hemma och att vi har en kringbyggd gård skyddad från grannarnas blickar för där låg jag strandad och sprattlade som en jordlöpare på rygg och kände mig inte allt för smidig med min pälsmössa, stalljackan och oknäppta täckbyxor. :rofl:

Bilderna var det ja!

DSC02224.JPG

DSC02220.JPG

DSC02225.JPG

Allas magar är så fina!
Min ser inte alls sådär ut :(
lite bula där nere,
men jag har svällt upp ovanför livmodern`/bebisen
ser inte klokt ut. *surar*
Vill också ha en söt bebismage...

Kanske inte bebismagen jag saknar mest *s*
Snarare frustrerad över att jag ser höggravid ut under tuttarna :p
Antagligen svullen på någe vis,
men det ser knäppt ut. :devil:

Och nej inga bilder tas på min upp och ner mage.

kl

Är inne i v. 22 (21+2) nu och här är nya magbilder på mig.

Fortfarande känns inte magen ganska liten, men på "liggbilden" ser den ganska stor ut iaf :). Om ni såg mig på stan skulle ni då tänka gravidmage eller att jag nog ätit lite för mycket?

*kl*
Här har ni en vecka 36 mage, som börjat sjunka. :)

DSCN0958.jpg

DSCN0951.jpg

Jag känner mig inte så där stor som det ser ut, kanske är det en synvilla! *haha*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 637
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka