Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag hade inte letat innan heller, utan bara just den dagen vi var ute och sprang. Måste ha missat den gången i butiken där den hängde de första tre gångerna vi sprang igenom hm den dagen. :) :angel:
Tur iallafall att jag hittade den. :D

Dags att göra bild premiär här i tråden med o visa min mage.
Taget i lördags i V16 (15+2) OBS!! Varning för fläskmage....:devil:

Jag ska nog också ta och köpa mig en sådan tröja. Är i mkt stor tröjbehov känner jag. Hittade en på Vero Moda för en billig peng, även denna en stickad och rätt lång. Fast det skadar ju inte att ha fler ;)

Ser inte alls ut som en fläskmage :)

Jag fortsätter väl hålla liv i tråden då.. haha

Vecka 20

192c_21293821.jpg

192_21293808.jpg

Åh vilka söta bilder Lambo, du är verkligen vacker! :laugh:

Måste även passa på att säga att jag tycker du klär dig så fint!

Jag håller med!

Lambo- Eftersom vi ändå satsar på att alla bukisar ska ha likadana tröjor måste jag fråga var du köpt klänningen du har på dig? Jag letar efter en liknande men har inte hittat någon än.

Jag hade tänkt ta nya bilder idag också men har än så länge inte orkat byta om från mysbyxor och gigantisk myströja.

Jag håller med!

Lambo- Eftersom vi ändå satsar på att alla bukisar ska ha likadana tröjor måste jag fråga var du köpt klänningen du har på dig? Jag letar efter en liknande men har inte hittat någon än.

Jag hade tänkt ta nya bilder idag också men har än så länge inte orkat byta om från mysbyxor och gigantisk myströja.

:bump:

Haha eller hur! Det är ett Gina Tricot-fynd! Jätteskön!

Nu tog jag tag i det hela och hoppade ur myskläderna och hoppade i jeans och ett linne. Myskläderna kom på ganska fort igen :)

Här är min mage i v. 23 (22+4). Den är rund och bredd, inte så mycket som växer utåt.

Troligtvis en liten tjej, barnmorskan på ul ville inte säga helt säkert men hon sa att hon skulle bli förvånad om det var en pojke.

Vilken fin kula som börjar ta form, inte fläskig alls :)

Och lilla Ior får vara med och övervaka ser jag :p

Åhh så snälla alla är o säger att det inte ser ut som fläskmage....för det känner jag det som....

Japps lilla Ior är med..kanske ska döpa magen till Ior tills vi vet vad som befinner sig där i....

Fått UL tid den 3/12 så shit vad spnnande...hoppas "det" särar på benen och visar vad det är..och att UL sköterskan kan säga vad det är!! I natt hade man ej skum dröm om UL...:confused:

Kl

Nu är jag hemma från Thailand!! Här växer magarna ser jag och det gör min med =) Jag har inte hunnit ladda upp alla kort ännu, och det finns massor av kort på olika kameror, men jag lägger ut några bilder som är fokus "mage" och inte "Thailand". Resan var förövrigt helt fantastisk! Det var inga som helst problem att resa som gravid. Jag märkte knappt av att jag var gravid, orkade allt precis som vanligt. Har vandrat i regnskog, ridit elefant, paddlat kajak, badat och solat och haft det underbart skönt. Thailand är verkligen vackert!

Nåväl, här är bilderna:

V 29 (v 30 enligt mig)
http://www.pixbox.se/pic_show_id24686307.html

V. 30 (v 31 enligt mig)
http://www.pixbox.se/pic_show_id24686389.html
http://www.pixbox.se/pic_show_id24686493.html

v 31 (v 32 enligt mig)
http://www.pixbox.se/pic_show_id24686518.html

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 634
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat