Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

KL

Vecka 19 (18+4) :)

184b-2_20951210.jpg
184d_20951259.jpg

Haha kurvig man är ;)

Verkligen!!
Sen blir man ju så jättegravid i det där tvärrandiga. :love:

Jag tror nästan jag ska budgetera in en till. :D

Här kommer min kaxiga v. 37 kagge!:D

4v363.jpg

Och så en framifrån, bara för att det ser så kul ut!
6v363.jpg

Åh, jag tycker "linjen" som blir "under" magen, lixom ovanför ljumskarna, framifrån är så vacker!
Jag har börjat få "min" och jag tycker det är jättemysigt!! :)

H&M. :)

(Tänk nu om Tinnisen hittat sin någon annanstans och det inte alls är samma tröjja. :rofl:)

hade du tur;) hittade oxå min på h&m eller rättare sagt min man köpte den 10 min efter de hängde upp den i butiken, den hade precis kommit in då..

lambo: 198kr kostar den hänger på "vanliga avdelningen" ej mamma och ej divideds avdelning så slipper du leta.. :)

*phu* ;)

En kompis släpade runt mig på köpcentrat och vi sprang runt hm säkert tre gånger och jag hittade bara "fula" tröjor eller tröjor som var för långa tills jag helt plötsligt snubblade in i stället där dessa hängde. Fattar inte hur jag kunnat missa dem innan, det var ju precis en sådan tröja som jag letade efter! Kanske var det så att de precis hängde upp dem! :idea:
Skön som tusan iallafall och med ett pris som till och med jag min snåljåp kunde tänka mig att kosta på mig. :D

:rofl:
Hela bukes föräldra-avdelning kommer spatsera omkring i randiga H&Mtröjjor. :D
Men den är verkligen jätteskön!

Kula ja! Det är helt sjukt, jag blir fortfarande förvånad varje gång jag går förbi ett fönster här hemma när det blivit mörkt ute så man ser sin spegelbild... "Vem tusan är det där som är så jäkla tjock?!" -Ops... ;):)

Vi var på vår första föräldraträff igår och barnmorskan där tyckte min mage var så liten och söt, men så var jag ju nästan en månad efter alla andra oxå... Men, Liten!?! :)

Men nu har jag bara typ 7 mm kvar innan magen tar i hornet på sadeln! :cry:
Provade en annan sadel idag och där var det gott omplats för magen men dessvärre ingen plats alls för häststackarn... Har inte riktigt lust att rida barbacka heller, då får jag så ont i knäna... *dagens ilandsproblem*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 636
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka